بسته موفقیت

ترفندهایی برای افزایش سرعت اندروید

کاربران سامسونگ می‌توانند به قسمت تنظیمات و مراقب از گوشی رفته و با اجرای سرویس بهینه سازی به سرعت فضا آزاد کنند. گوشی‌های شیائومی یک اپلیکیشن پاکسازی دارند که کار مشابه را انجام می دهد. می‌توانید از اپلیکیشن File by Google استفاده کنید تا سریعا کش اپلیکیشن (حافظه پنهان)، تصاویر تکراری، فایل‌های بزرگ و فایل‌های رسانه‌ای ناخواسته را پاک کنند. برای توصیه های بیشتری می‌توانید دستورالعملهای ذیل برای آزادسازی فضای ذخیره سازی در گوشی اندرویدی را دنبال کنید. و اگر استفاده زیادی از واتس‌اپ دارید، می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای واتس‌اپ را پاک کنید تا فضای ذخیره سازی ارزشمند گوشی خود را آزاد کنید. حذف اپلیکیشن‌های قدیمی و بدون استفاده در دستگاه اندرویدی مستقیما روی عملکرد آن تاثیر نمی‌گذارد اما فضای ذخیره سازی را آزاد می‌کند. بعلاوه اگر اپلیکیشن‌های زیادی داشته باشد که در پس زمینه گوشی همچنان فعال هستند، حذف نصب آنها منابع ارزشمندی را آزاد کرده و به روان کردن عملکرد سیستم گوشی کمک می‌کند. تلفن‌های سامسونگ به صورت اتوماتیک اپلیکیشن‌های فعال در پس زمینه گوشی را که باعث کاهش شدید شارژ باطری می‌شوند، نشان می‌دهند که می‌توانید آنها را از حالت نصب شده خارج کنید یا ببندید. بد نیست که گاهی اپلیکیشن‌ها و بازیهای نصب شده در دستگاهتان را چک کرده و آنهایی که دیگر استفاده نمی کنید را از نصب خارج کنید. تغییر سرعت انیمیشن سیستم در تلفن اندرویدی سرعت آن را به طور طبیعی افزایش نمی‌دهد اما این دیدگاه را ایجاد می‌کند که دستگاه‌تان بسیار سریع‌تر کار می‌کند. افزایش مقیاس انیمیشن به گرافیک‌ها اجازه می‌دهد سریعتر تمام شوند و این حس را ایجاد می‌کند که عملکرد سیستم بهبود یافته است. در واقع تلفن اندرویدی شما درست مثل همیشه عمل می‌کند. اگر حس می‌کنید انیمیشن‌ها در تلفن اندرویدی شما باعث کندی یا هنگ کردن آن شده‌اند، این ترفند گزینه خوبی است. اگر سرعت را به جلوه‌های پرزرق و برق ترجیح می‌دهید، حتی می‌توانید انیمیشن‌های دستگاه را غیرفعال کنید.

با این ۳ روش خشم‌تان را کنترل کنید
عصبانیت احساسی طبیعی است و کنترل آن می‌تواند در عبور از مشکلات و مسائل مختلف، به شما کمک کند. اما اگر عصبانیت، از کنترل خارج شده و تهاجمی، انفجاری یا حتی منجر به برخوردهای فیزیکی شود، مشکل‌ساز است. کنترل عصبانیت بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند که حرفی نزنید یا کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی‌تان شود.با به‌کارگیری این سه راه‌حل، عصبانیتتان را پیش از اینکه کاملا اوج بگیرد، کنترل کنید: نفس عمیق در کاهش خشم مؤثر است. در هنگام خشم تنفس شما سطحی و سریع می‌شود به همین دلیل یکی از راه‌های مقابله با این شرایط، تنفس عمیق، آرام و کنترل‌شده است. تنفس آرام به شما اجازه می‌دهد که خیلی سریع آرام شوید.برای انجام این کار می‌توانید به روش زیر عمل کنید:روی صندلی بنشینید، گردن و شانه‌های خود را رها کنید و اجازه دهید که بدنتان آرام شود. از بینی نفس عمیق بکشید و در این حین به بالا آمدن شکم خود توجه کنید. سپس از طریق دهان خود بازدم را انجام دهید. سعی کنید این تمرین را ۳ بار در روز به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام دهید.تکرار جملات آرامش بخش در مهار کردن احساسات منفی و ناامیدکننده مؤثر است و کنترل شرایط را برای شما آسان‌تر می‌کند. سعی کنید به آرامی عباراتی مانند «همه چیز خوب است و همه چیز درست می‌شود» را با خود تکرار کنید.تصور یک محیط شاد یا به یاد آوردن برخی رویاها به شما کمک می‌کند که احساس بهتری داشته باشید. هنگام مقابله با تنش‌ها سعی کنید یک تصویر ذهنی و خیالی که به شما آرامش می‌دهد را مجسم کنید تا مغزتان سبک شود. افکار خیالی باعث می‌شوند احساس شادی، آرامش و امنیت کنید. شما در زمان خشم می‌توانید خاطرات یک سفر یا کوهنوردی را به خاطر بیاورید؛ با تمرکز بر روی جزئیات، ذهن شما آرام شده و اضطراب و استرس شما کمتر می‌شود.

قلعه‌ رستم خوسف

قلعه‌ رستم خوسف در شهرستان خوسف، روستای گنج قرار دارد. قلعه بر فراز تپه‌ای رفیع که بر جلگه‌ی خوسف و دشت ماژان مشرف است، قرار دارد. داخل قلعه، شش تالار وجود دارد که با طاق‌­های جناغی پوشش یافته‌اند. در مرکز قلعه چاهی وجود دارد که عمق آن حدود هفت ‏متر است و در جبهه‌ی جنوبی قلعه، آب‌انباری قرار دارد که از سنگ و ملات ساروج ساخته شده است. در جبهه‌ی شمال شرقی قلعه پنج برج دیده­‌بانی وجود داشته که قابل تشخیص است. در محوطه این قلعه قطعات سفال‌های لعابداری با رنگ‌های فیروزه‌­ای و ساده وجود دارند که به ادوار پیش و پس از اسلام مربوط می‌شوند.این اثر به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت