بسته موفقیت

خواص بی نظیر زعفران

زعفران خواص بی شماری دارد. حاوی مواد معدنی و ترکیباتی مثل آهن، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، زینک و غیره است که بدن را گرم نگه می دارد و از خشکیِ بدن محافظت و جلوگیری می کند. گرمای موجود در زعفران باعث می‌ شود که بدن تان در برابر آنفولانزا، سرفه و سرماخوردگی مقاوم باشد.‌ می توانید آن را داخل شیر گرم استفاده کنید یا حتی برنج زعفرانی بخورید. زعفران برای بهبود گردش خون در بدن بسیار ضروری است.

آویشن مضر برای بیماران دیابتی

آویشن با شاخص گلیسمی پایین، سرعت ترشح قند در جریان خون را کاهش می‌دهد و از افزایش ناگهانی سطح قند خون جلوگیری می‌کند. آویشن به مدیریت دیابت کمک می‌کند؛ اما اگر داروی دیابت مصرف می‌کنید، قبل از مصرف آویشن با پزشک خود مشورت کنید. امکان تداخل آویشن با داروهای دیابت وجود دارد. مصرف بیش از حد آویشن، قند خون را به زیر محدوده سالم کاهش می‌دهد و باعث خواب الودگی می شود

چه چیزی باعث سنکوب می شود؟

سنکوپ می تواند توسط بسیاری از مسائل ایجاد شود، بسیاری از بیماران, مشکلات پزشکی دارند که ممکن است یا شاید هم ندانند که بر سیستم عصبی یا قلب تاثیر می گذارد.همچنین چنانچه در بخش سلامت عنوان شده است ممکن است شرایطی داشته باشید که بر جریان خون از طریق بدن شما تاثیر می گذارد و باعث می شود فشار خون شما زمانی که موقعیت را تغییر می دهید کاهش یابد ( مثل رفتن از حالت دراز کشیدن به ایستادن).

به پشت دراز بکشید

اگر از درد کمر و گردن رنج می‌برید و می‌خواهید آن‌ها را مدیریت کنید، باید به پشت دراز بکشید. این وزن ستون فقرات را به طور مساوی توزیع می‌کند و بنابراین بهترین وضعیت برای سلامت ستون فقرات شما در نظر گرفته می‌شود؛ این کار باعث کاهش فشار روی دیسک می‌شود و در نتیجه از درد گردن و کمر جلوگیری می‌شود.این حالت رفلاکس اسید را کاهش می‌دهد و چین و چروک صورت را به حداقل می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت