بسته موفقیت

قدرت اندیشه

قدرت اندیشه را دست کم نگیرید! در صورتی که آرزو و هدفی را به روشنی در ذهن خود مجسم کردید، یقین داشته باشید که با کمک اعجاب انگیز ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب به آن دست پیدا خواهید کرد. به همین سبب ضمن برداشتن سه گام اساسی برای رسیدن به موفقیت، هرگز نباید نیروهای دست اندرکار وجود را دست کم بگیرید، زیرا آن ها به صورت انرژی لازم در پس هر پروژه موفقیت آمیز وارد عمل می شوند. اندیشه و فکر انسان آفریننده است. اندیشه در کنار احساس به صورت ایمان و اعتقاد ذهنی در ضمیر باطن جای می گیرد و آن گاه هرچه اراده کنید بر اساس قانون جذب همان خواهد شد.

حس ششم در زنان

خانم ها با توجه به نوع روابط زوج های دیگر و تغییرهای جسمی و روانی آنان، به راحتی پی می برند که کدام یک از آنان با هم صمیمی هستند، کدام یک از هم خشمگین و ناراحت می باشند و کدام یک تظاهر به دوستی و صمیمیت می کنند، کدام یک برتری جو هستند و… به طور کلی، خانم ها از طریق احساس قوی خود ، دگرگونی یا تغییرها را در دیگران به سرعت متوجه می شوند . در حالی که مردان در هنگام گوش دادن، خونسرد بوده و سعی دارند بر اوضاع مسلط باشند و چهره شان دچار تغییر نشود، در این حالت، حتی ممکن است مردان بی احساس جلوه کنند. در حالی که، چهره زنان هنگام حرف زدن و گوش دادن، حالت های خاصی به خود می گیرند و حالت های ناراحتی ، ترس ، خشم ، تعجب و لذت در چهره ی آنان قابل مشاهده است. عواطف مرد در نیمکره ی راست مغز ولی عواطف زن در دو نیمکره ی مغز قرار دارد این امر به زن کمک می کند که از قدرت عواطف و احساس قوی تری برخوردار شود و به مرد نیز کمک می کند که از احساسات خود به صورت مستقل استفاده کند. به طوری که مرد، عواطف خود را با خویشتن داری در برخورد با مشکل ها، مشاجره ها، خوشحالی، سخن گفتن ها و ..به طور معمول کم تر دخالت می دهد؛ در حالی که زن، هم زمان با دیگر فعالیت ها، حتی در مسائل بسیار جدی، احساس های خود را دخالت می دهد.مرکز شنیداری در مردان فقط در نیمکره ی چپ مغز قرار دارد. در حالی که زنان برای شنیدن، از دو نیمکره ی مغز بهره می گیرند. قدرت شنوایی همانند قدرت گویش در زنان، قوی تر از مردان است.
راهکارهای برخورد با انسان های موج منفی!
گاهی‌اوقات به دام این فکر می‌افتیم که خیلی آدم‌های خوب و مهربانی هستیم. تصور می‌کنیم که باید از همه کسانی که با آنها برخورد داریم خوشمان بیاید. ولی این عملی نیست. لاجرم با کسانی برخورد خواهید کرد که افراد سرسختی هستند و نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد باهوش این را می‌دانند. آنها همچنین تشخیص می‌دهند که تضادها و اختلافات نتیجه تفاوت ارزش‌هاست. مطمئناً مدام حرصتان را درمی‌آورد، از جوک‌های بی‌مزه‌ دندان‌هایتان را به هم می‌سایید یا تیک زدنهای در محل‌کار روی اعصابتان می‌رود ولی داشتن احساسی کمتر از دلسوزی و تحمل فقط خودتان را اذیت خواهد کرد. رابرت ساتن می‌گوید، «از دید عملکردی، دوست داشتن زیاد کارمندانتان بسیار سخت‌تر از کم دوست داشتن آنهاست. شما به کسانی نیاز دارید که نقطه‌نظرات متفاوتی داشته باشند و از بحث کردن نترسند. اینها آن کسانی هستند که باعث می‌شوند سازمان مرتکب اشتباهات و کارهای احمقانه نشود.» شاید آسان نباشد ولی باید تحملشان کنید. معمولاً آنهایی که روی اعصابمان می‌روند هستند که فکرها و ایده‌های جدید به ذهنمان می‌آورند و خودشان هم گروه را به سمت موفقیت سوق می‌دهند. یادتان باشد، شما هم آدم کاملی نیستید و خیلی‌ها فقط تحملتان می‌کنند. اگر افراد خاصی مداوماً روی اعصاب شما می‌روند، با آرامش به آنها بگویید که روش برخورد و سبک روابط عمومی آنها برای شما مشکل‌ساز استاز فرمول «وقتی تو من احساس می‌کنم » استفاده کنید. بعنوان مثال به آن فرد بگویید، «وقتی حرف من را در جلسات قطع می‌کنی، احساس می‌کنم که برای نظرات من ارزشی قائل نیستی.» بعد یک لحظه صبر کنید و منتظر پاسخ آنها بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت