بسته موفقیت

در دادگاه خانواده وکیل خود باشید

اهلیت داشتن:در جرایمی که تعقیب آن منوط به شکایت شخص زیان دیده از جرم است، شخص باید اهلیت داشته باشد . در صورتی که فرد هنوز به سن لازم نرسیده باشد باید ولی یا قیم فرد نسبت به شکایت اقدام کند. شکایت شاکی:جرایمی هست که تنها با شکایت شاکی قابل پیگیری می باشد و فاقد جنبه های عمومی هستند مانند جرایم افترا، توهین و فحاشی و در این مسائل بلافاصله پس از تقدیم شکوائیه به دادسرا تعقیب و تحقیقات شروع می شود.اعلام و اخبار ضابتین دادگستری: در جرایم عمومی و غیر قابل گذشت با اعلام و گزارش ضابطین دادگستری تعقیب جرایم را دنبال می کند . قابل ذکر است که ضابطین قوه قضائیه در حال حاضر همان ماموران نیروی انتظامی می باشند در این حال در برخی موارد نیروی مقاومت بسیج ، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نیز به عنوان ضابطین دادگستری محسوب می شوند.وکیل خود باشیم به جای مراجعه به چنین افرادی تنها از افراد صاحب صلاحیت تقاضای راهنمایی کنید. شما هم بهتر است هنگام ورود به دادگاه تمام تصور خود از این محیط را که در فیلم ها و سریال های تلویزیونی دیده اید فراموش کنید و با واقعیت کنار بیایید وسعی کنید این را به خاطرآورید که باید وکیل خود باشید ؛ واقعیتی که اگر با آن درست برخورد کنید قطعا می توانید در دادگاه به نتیجه ای مطلوب برسید و دریابید که چگونه میتوانید وکیل خود باشیم. هنگام ورود به دادگاه بهترین راه برای کسب اطلاعات حقوقی، مراجعه به واحد مشاوره است. در این محل افرادی به عنوان وکیل و مطلع شما را به شکل مجانی راهنمایی می کنند، البته اطلاعات حقوقی تمامی آنها برابر نیست و خلق و خوی آنها نیز متفاوت است و گاه نوع راهنمایی های دو نفر از آنها با دیگری تفاوت می کند. برخی از آنها عادت دارند به جای راهنمایی حقوقی شما را نصیحت کنند.گاهی نیز راهنمایی ها چندان دقیق و جزئی نیست و شما اگر طالب اطلاعات جدی تر و با راه حل های اجرایی تر هستید، باید هزینه وکیل را بپردازید. پس از مشورت با این وکلا، می توانید یقین حاصل کنید که تا چه حد شکایتی که می خواهید مطرح کنید، می تـواند به نتیجه مثبتی برسد تا این که وکیل خود باشید.
تنبل ها بخوانند!
مغز ما، عامل اصلی ایجاد تنبلی است. کاملا حقیقت دارد. البته باید بدانیم که بطور کامل حق دارد! می پرسید چرا؟ تصور کنید مغز شما در هر ثانیه در حال تحلیل میلیون ها دستور هست که از نقاط گوناگون بدن شما به سمت آن ارسال شدند و تمام این کارها را در حالی انجام می دهد که کم ترین مقدار انرژی را از ماده های غذایی که استفاده می کنید، دریافت می کند. پس کاملا حق دارد که بخواهد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد. و چه راهی بهتر از این که شما کم تر فعالیت کنید؟هنگامی که از خودت انتظارات عجیب و غریب داری و می خواهی کارها را به بهترین نحو انجام دهی، در حالیکه شاید توانایی و مهارت های لازم را نداری، بهترین علت برای تنبلی آماده می شود و دائم به بهانه اینکه من هنوز آماده نیستم، انجام آن کار را به تاخیر میندازی. و این گواهی بارز تنبلی شمرده می شود.“شما میانگین پنج نفری هستید که بیشترین زمان را با آن ها می گذرانید.”این جمله ایست که خبلی از اشخاص صاحب نظر و موفق دنیا می گویند و طی تحقیقاتی به آن رسیده اند. قدری با خودتان در خصوص این جمله اندیشه کنید. آیا در خصوص شما صدق می کند؟ حقیقتاً امکان ندارد. هنگامی که بیش ترین زمانتان را با گروهی بگذرانید که مذهبی باشند، ناخواسته و به مرور زمان عقاید شما هم به طرف آن ها کشیده می شود و شما هم به شخصی مذهبی تبدیل می شوید. و برعکس، چنانچه اطرافیان شما همه اهل خوش گذرانی و کارهای نه چندان جالب باشند، آرام آرام شما هم شبیه به آن ها خواهید شد. در این باره شک نکنید.

باغ شوکت‌آباد

این باغ در بستری کوهستانی قرار گرفته است که مربوط به دوره قاجار و از املاک امیر اسماعیل خان شوکت‎الملک بوده و به عنوان سکونتگاهی ییلاقی استفاده می‎شده است . این باغ دارای ورودی‎ها، عمارت اندرونی، فضاهای خدماتی، اصطبل، یخچال و برجهای نگهبانی می‎باشد.عمارت اصلی باغ در ضلع جنوبی و با محور شرقی ـ غربی بنا شده است. این عمارت دارای ۳ بخش است: حوضخانه، بخش مرکزی، اتاقهای ضلع شرقی و غربی حوضخانه بخش اندرونی باغ که جنوبی‎ترین قسمت باغ است از لحاظ طرح و معماری شباهت زیادی به خانه‎های مسکونی بافت بیرجند دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت