بسته موفقیت

قابلیت تبدیل صوت به متن به واتس‌اپ افزوده می‌شود

ایتنا – واتس‌اپ مشغول توسعه ویژگی تبدیل پیام صوتی به نوشتاری برای کاربران iOS است.

ویژگی جدید واتس‌اپ در سیستم عامل iOS مناسب افرادی است که به پیام‌های صوتی بلند در اپ گوش نمی‌دهند. واتس‌اپ مشغول توسعه یک قابلیت جدید تبدیل پیام صوتی به متن است که به طور کامل در دستگاه کاربر انجام می‌شود. به عبارت دیگر برای استفاده از این قابلیت پیام‌های صوتی به سرورهای واتس‌اپ یا فیس بوک ارسال نمی شوند. در عوض ویژگی مذکور به سیستم «شناسایی صوت» اپل اتکا می‌کند.این وب سایت اشاره می‌کند پیام‌های صوتی کاربر به اپل کمک می‌کند فناوری شناسایی صوت خود را قدرتمندتر کند. البته استفاده از آن کاملاً اختیاری است.هنگامیکه کاربر برای نخستین بار از قابلیت رونویسی پیام صوتی استفاده می‌کند، نوتیفکیشن زیر برای او ارسال می‌شود: داده‌های صوتی این اپ برای پردازش درخواست‌ها به اپل ارسال می‌شود. این امر به اپل کمک می‌کند تا فناوری تشخیص صوت خود را قدرتمندتر کند.
پس از آنکه کاربر به درخواست اپ برای دسترسی به فناوری شناسایی صوت پاسخ مثبت دارد، می‌تواند سرویس رونویسی را در بخش جدید Transcription آزمایش کند.
هنگامیکه برای نخستین بار پیام صوتی به نوشتار تبدیل می‌شود، متن آن در مخزن داده واتس‌اپ ذخیره می‌شود، بنابراین کاربر بعداً می‌تواند آن را دوباره ببیند.این ویژگی همچنان در حال توسعه است، بنابراین افرادی که نسخه بتای عمومی واتس‌اپ را استفاده می‌کنند، هنوز قادر به مشاهده آن نیستند.
تاریخچه پیام هایتان را برای کسی بفرستید :
می توانید کل تاریخچه پیام هایتان را به وسیله ایمیل بفرستید. در نسخه اندروید در صفحه پیام ها (در قسمت پایین سمت راست صفحه) را انتخاب کرده و سپس More و در آخر Email Conversation را انتخاب کنید. در اینجا آدرس ایمیل فردی که مایل هستید تلریخچه به او ارسال شود را وارد کنید و واتی اپ کل تاریخچه را شامل پیام ها، تصاویر، صدا و ویدیو را ایمیل می کند.

در واتس اپ ایفون به Settings رفته و Email chat history را انتخاب کنید.

این گونه دیگران را ببخشید
این که دیگران اشتباه می کنند و باعث رنجش خاطر ما می شوند، در کنترل ما نیست که از آن ها جلوگیری کنیم اما می توانیم با آگاهی بیشتر از احساس ناراحتی تا سر حد نفرت، راحت تر با آن کنار بیاییم.نفرت یکی از انواع هیجانات است که از بدو تولد همراه انسان است. روان شناسی امروزی تاکید دارد که هیجانات از جمله هیجان نفرت، زمانی در وجود آدم ها شدت می گیرد و به حسی دائمی تبدیل می شود که افراد خیلی با آن درگیر می شوند حتی در اوقاتی که افراد نمی خواهند این حس آزاردهنده در وجودشان باشد و در چنین مواقعی می کوشند تا آن فرد یا شرایط آزاردهنده را از خود دور کنند. البته این عکس‌العمل طبیعی است چون ما از ابتدای زندگی یاد می گیریم از چیزهایی که در ما ایجاد انزجار می کنند، دوری کنیم اما بهترین راه برای مواجهه با حس نفرت، آگاه شدن از وجود این هیجان در فطرت ماست و این که می توانیم کنترلش کنیم.گذشت را نباید به معنای فراموش کردن اتفاقات پیش آمده بدانید. واقعیت این است که اتفاقات زندگی، اتفاق افتاده اند و نمی توان آن ها را فراموش کرد. تأثیری که گذشت کردن دارد این است که بار هیجانی ماجرا را می گیرد و باعث می شود که شما دیگر از بابت یادآوری آن اتفاق حالتان بد نشود نه این که آن ماجرا را به کلی از ذهنتان پاک کند اگر واقعا از ته دل یک نفر را بخشیده باشید، دیگر نباید اکراه داشته باشید که بروید با او دست بدهید و روبوسی کنید. اگر هم به شما بر می خورد که چرا او پا پیش نگذاشته است، غیرمستقیم به یکی از فامیل های معتمد یا دوستان مشترک نشان دهید که تمایل دارید با آن فرد آشتی کنید تا شرایط برای آشتی مهیا شود.

افین؛ روستایی در محاصره باغستان زرشک

آب و هوای افین از نوع خشک سرد بوده که آب و هوایی مناسب برای کشت و پرورش یاقوت سرخ قاینات دارد. بخشی از این طراوت مربوط به وجود کوهستان‌های بلند اطراف روستا و بخش دیگری مربوط به وجود دو رود دائمی در این خطه سرسبز استان است. بدون شک یکی از مناطق زیبا و دلنشین طبیعی از نظر تعدد درختان و سرسبزی، روستای افین است.روستای افین در طول جغرافیایی ۵۹ درجه و ۴۵ دقیقه شرقی و در عرض جغرافیایی ۳۳ درجه و ۳۱ دقیقه شمالی در ارتفاع ۱۴۱۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و گردشگری این روستا از نوع تاریخی، فرهنگی، مذهبی و جغرافیای طبیعی است.در بافت قدیمی منازل حالت فشرده و متمرکز دارد که آثار تاریخی را در خود جای داده است .یکی از جنبه‌های دیدنی و سرسبز روستا، باغستان روستا به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر است.نمای درختان بیشمار زرشک در چهار فصل سال، بسیار زیبا و دلنشین است، در کنار بخش جنگلی و درختی افین، بخش وسیعی نیز به کشت یونجه و چغندر برای تأمین خوراک دام ها اختصاص دارد که در کنار باغ ها و چسبیده به آن ها وجود دارد .مهمترین اثر باستانی روستای افین مسجد جامع افین است که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.مسجد جامع افین بنای ماندگاری است که با طراحی و معماری بسیار زیبا از دوران سلجوقی که با سنگ و گل ساخته شده و بر روی آن گچ کاری و همچنین آیات قرآنی نقش بسته است.دیگر اثر باستانی روستا، قلعه افین است که در داخل بافت تاریخی قرار گرفته و خود دارای مسجد و مدرسه به شکل سنتی و با استفاده از مصالحی همچون سنگ و گل ساخته شده است.روستای افین در گذشته پنج آسیاب آبی داشته که آثار یکی از آنها هویداست و بقیه به‌علت کم‌توجهی از بین رفته است.
آسیاب اصلی این روستا در ورودی روستا قرار گرفته و در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.: مزار چهار گنبد افین یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی افین بوده که آرامگاه امام زاده عمروبن داوود (ع) است و همه ساله پذیرای زائران و مجاوران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت