بسته موفقیت

نحوه پنهان کردن وضعیت آنلاین واتساپ هنگام چت

واتساپ به طور پیش فرض هنگامی که با شخصی چت می کنید شما را به صورت آنلاین نشان می دهد. در ادامه چند نکته برای چت در واتساپ بدون نمایش آنلاین دریافت خواهید کرد.

۱.مسدود کردن کاربر برای
مخفی کردن وضعیت واتساپ آنلاین
اگر به دنبال این هستید که شخص خاصی نتواند وضعیت آنلاین شما را ببیند، یکی از راه ها این است که آن کاربر را در حساب واتساپ خود مسدود کنید. به این ترتیب آن شخص نمی تواند وضعیت آنلاین شما، داستانهای شما، تصویر نمایش داده شده و اساساً همه چیزهایی که با حساب شما مرتبط است را ببیند.
واتساپ را در تلفن خود راه اندازی کنید.
گپ را با شخصی که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
روی نام شخص در بالای صفحه ضربه بزنید.
در صفحه زیر Block را انتخاب کنید.
برای مسدود کردن مخاطب انتخابی خود و مسدود کردن وضعیت واتساپ، بلافاصله روی مسدود کردن ضربه بزنید.
۲.با پاسخ از طریق پنل
اعلانات در واتساپ پنهان شوید
یکی از راه های چت با کسی بدون نمایش آنلاین بودن، پاسخ دادن به پیام های مخاطب شما از پنل اعلانات تلفن شما است. به این ترتیب، از آنجا که برنامه واتساپ را باز نمی کنید آنلاین بودنتان هم مشخص نیست.برای استفاده از این روش، شخصی باید پیامی برای شما ارسال کرده باشد و آن پیام همچنان در پنل اعلان ها باشد.
نحوه آفلاین بودن از طریق اعلان در واتساپ را در اینجا مشاهده می کنید:برای مشاهده اعلانات خود، از بالای صفحه خود را به پایین بکشید.
اگر مستقیماً گزینه پاسخ را نمی بینید، روی گپ ضربه بزنید و نگه دارید.روی Reply ضربه بزنید تا بتوانید پاسخ خود را در پنل اعلانات بنویسید.
.با استفاده از حالت هواپیما، آنلاین را در واتساپ خاموش کنید. اساساً، کاری که شما انجام می دهید این است که پیام خود را بنویسید و در حالی که حالت هواپیما فعال است ارسال کنید.

روز سینما؛ روزی برای ارج نهادن بر هنری فراموش نشدنی
مظفر‌الدین‌شاه در فروردین سال ۱۲۷۹ از تهران به مقصد اروپا حرکت کرد. در این سفر بود که با سینما آشنا شد. در سفرنامه مبارکه مظفرالدین‌شاه آمده است که شاه روز یکشنبه هفدهم تیر ۱۲۷۹ به اتفاق میرزا ابراهیم خان عکاس‌باشى به تماشاى دستگاه سینموفتوگراف و لانترن ماژیک رفته است. در هفته بعد، مظفرالدین‌شاه مجدداً به دیوار سینما رفت.این حادثه پنج سال پس از رواج اختراع برادران لومیر در پاریس رخ داد؛ (شاه این دوربین را اشتباهاً سینموفتوگراف مى‌نامید.) نخستین فیلم‌بردار ایرانى نیز ابراهیم ‌خان عکاس‌باشى محسوب مى‌شود. اگر بخواهیم از تاریخچه سینما بگوییم و تعریفش کنیم، شاید بتوان گفت که محلیست برای جمع شدن عده ای از مردم با سلیقه و علایق متفاوت که می روند تا داستانی را تماشا کنند که نشان دهنده بخشی از زندگی جاری است؛ زندگی مردمی که در همین اجتماع زندگی می کنند و سرگذشت هایی را از سر می گذرانند که برای ما شاید تجربه باشد و خاطره. سینما جاییست که انسانهایی که حتی بعضی هایشان همدیگر را نمی شناسند، در یک جایگاه برابر قرار گرفته و با هم به تماشای سرگذشت انسانها می نشینند. این سینماست که ما را به حس همدردی با جامعه دعوت کرده و به ما یادآوری می کند که در اطرافمان چه می گذرد. در سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که ۲۱ شهریور ماه به عنوان «روز ملی سینما» شناخته شد و هر سال جشن خانه سینما در این روز برگزار می شود و ۲۱ شهریور ماه به عنوان روزی نمادین وارد تقویم شد.

باغ گلشن

اگر قصد سفر به شهر طبس را داشتید بهترین زمان مناسب برای دیدار از باغ باشکوه گلشن می باشد که از مهم ترین باغ های ایرانی به شمار می رود. این باغ که متعلق به دوران زند و قاجار می باشد توسط میرحسن خان، از خان های منصوب طبس، ساخته شده است.جالب است بدانید که این باغ زیبا در میان دو کویر نمک زار دشت لوت و دشت کویر واقع شده است و به دلیل کیفیت آب این منطقه آبشار و استخرهای طبیعی زیبایی با تزیین چمنزارهای سرسبز پدید آمده است. دیدن درختان کهن سال نخل و انواع درختان میوه و به مشام رسیدن
رایحه ی دلپذیر گل های رز و ختمی از شگفتی های این منطقه ی واحه گونه می باشد.طراحی جالب این باغ بر اساس نمونه چهارباغ و برگرفته از آیات قرانی درباره بهشت است که دو نهر در آن همدیگر را قطع می ‌کنند. همچنین طبیعت سبز آن به صورت شطرنجی طراحی و کشت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت