بسته موفقیت

اندیشه‌های مثبت داشته باشید

شاد بودن اما برخلاف تصور بستگی مستقیم به خود ما دارد. بعضی‌ها می‌گویند اتفاقات خوب، برای بهترین‌ها می‌افتد. اما بعضی دیگر می‌گویند: بعضی از مردم قادرند بهترین چیزهایی که اتفاق می‌افتد را برای خود پیش بیاورند. این کلید خوشبختی است. اولین راه این است که افکارتان را روی کاغذ بیاورید. چراکه این رفتار خیلی زود برطبق عادت وارد زندگی‌تان می شود. بدانید که هر انسانی برای ایجاد خوشبختی و شادی مورد نظرش قدرتی قابل توجه دارد. او به آنچه دارد ارزش می‌دهد نه به آنچه که از دست داده است. برای اینکه هر روز احساس بهتری داشته باشید راه‌های جالبی وجود دارد. بدانید که هر انسانی برای ایجاد خوشبختی و شادی موردنظرش قدرتی قابل توجه دارد.

رنگ آمیزی که حال شما را بهتر کند

وقتی صحبت از رنگ آمیزی می شود ، تمرکز ما برای پر کردن اشکال و تمرکز ما در انتخاب رنگ ها ممکن است بدان معنی باشد که افکار منفی ما می تواند با فعالیت ترسیم جایگزین شود.
رنگ آمیزی می تواند به عملکرد مغز شما کمک کند زیرا به استفاده از هر دو طرف مغز شما – یعنی نیمکره های خلاق و منطقی نیاز دارد.هنگام انتخاب رنگ ها و فکر کردن خلاقانه ، از سمت خلاق استفاده می کنید و هنگام تمرکز ، سازماندهی و ایجاد ایده ها از سمت منطقی استفاده می کنید. نشستن و تمرکز بر روی الگوی جلوی شما بدون حواس پرتی مداوم مثل تلفن همراه و رسانه های اجتماعی به معنای نیاز به تمرکز دارد. تلفن های خود و سایر حواس پرتی های تکنولوژیکی را جمع آوری کرده و روی کار تمرکز کنیم. یک مطالعه نشان می دهد که تمرین هنر ممکن است به حل مسئله کمک کند ، شاید به این دلیل است که استفاده از هنر از هر دو طرف مغز استفاده می شود، که می تواند به شما کمک کند در خارج از کادر فکر کنید.رنگ آمیزی می تواند به شما کمک کند تا مدتی تمرکز کنید و از حواس پرتی ها و دیگر افکار (شاید منفی) به دور باشید. این بدان معنی است که رنگ آمیزی می تواند مانند مدیتیشن شما را به حال خوب برساند و به کندی ذهن شما کمک کند.مراقبه در زندگی روزمره ما ، باعث خواب بهتر ، بهبود حافظه و فواید زیاد دیگری می شود .

باور داشته باشید که می توانید…

نخستین و مهم ترین مسیر از راههای افزایش اعتماد به نفس این است که خودتان را باور کنید. یعنی قبول کنید که می توانید شما هم تبدیل به یک شخص با اعتماد به نفس شوید. در مقاله قدرت باور بخود هم گفتیم که وقتی باور کنید که می توانید، حتماً خواهید توانست.چه فکر کنید می توانید و چه فکر کنید نمی توانید، در هر دو صورت حق با شماست پس نخست با خودتان کنار بیایید که میتوانید اعتماد به نفس خویش را تقویت کنید، آنگاه خواهید دید که چه قدرت بالایی برای تقویت اعتماد به نفس در وجودتان ایجاد می شود. ارزیابی عادلانه ای از خودتان داشته باشید: جانی یونایتس فوتبالیست مشهور آمریکایی می گوید« بین غرور و اعتماد به نفس تفاوت وجود دارد؛ غرور هنگامی است که شما در خصوص خودتان دست به بزرگ نمایی بزنید. در حالی که اعتماد به نفس، به معنای باور داشتن به قابلیت خود در انجام کارهاست.به عبارت دیگر اعتماد به نفس از طریق سعی بسیار بدست می آید و آنهایی که این خصوصیت را دارند، افرادی خودآگاهند. به خاطر داشته باشید زمانی که اعتماد به نفس شما از توانایی تان فراتر رود، دچار خود بزرگ بینی خواهید شد؛ بنابراین بین این دو تفاوت قائل شوید.شالوده ی اعتماد به نفس واقعی بر پایه ی حقیقت ها بنا شده است. برای این که بتوانید اعتماد به نفستان را بالا ببرید، باید ارزیابی دقیق و صادقانه ای از خویش و قابلیت هایتان داشته باشید.چنانچه هنوز نقاط ضعفی در شما وجود دارد، برای بهبود آن برنامه ریزی و راهی پیدا کنید تا اثرات منفی شان را به حداقل برسانید. به یاد داشته باشید بی توجهی نسبت به نقاط ضعف و یا نقطه ی قوت نشان دادن آن ها، هیچ کمکی به از بین بردنشان نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت