بسته موفقیت

صفحه نمایش آیفون ۱۳ همیشه روشن است!

هرچقدر که به زمان عرضه آیفون ۱۲ نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد شایعات بیشتری درباره این تلفن همراه هوشمند هستیم و اخبار جدیدی ردباره وجود نمایشگر همیشه روشن بر روی این محصول بیش از پیش در حال قوت گرفتن هستند.بر اساس اطلاعات منتشر شده درباره نسل بعدی آیفون شاهد این خواهیم بود که این محصول نمایشگری همیشه روشن خواهد داشت و اطلاعات منتتشر شده در هفته جاری نشاندهنده این هستند که این قابلیت به نوعی شبیه به ساختاری خواهد بود که بر روی ساعت اپل شاهد آن هستیم. به این ترتیب امکان استفاده از نمایشگر با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز و شیار بالایی نمایشگر کوچکتر به نحوی فراهم خواهد شد که مصرف باتری بسیار معقول باشد. البته اطلاعات چندانی درباره این نمایشگر همیشه روشن منتشر نشده است ولی آخرین تصاویر منتشر شده درباره این تلفن همراه که از روی تصاویر برداشت شده به دست آمده‌اند نشان از این دارند که بدنه این محصول از اکسید پولی کریستالین حرارت پایین است. این نوع پنل در تعداد محدودی از تلفن‌های همراه اندرویدی و ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند با کاهش چشمگیر مصرف باتری، نرخ به‌روزرسانی اطلاعات را به خوبی بالا ببرد.در بخش دیگری از این اطلاعات مشخص شده است که محصولات دیگر اپل نیز در نوع خود تغییرات جالبی به همراه خواهند داشت. برای مثال مک بوک پرو جدید قرار است تا تغییر دیزیاین ویژه‌ای داشته باشد.به این ترتیب پیش بینی می‌شود که اپل در سال جاری میلادی تولید مینی ال ای دیهای مورد نیاز برای این محصولات را آغاز کند و در زمانی کوتاه آماده رعضه نسل جدید این محصولات باشد. شایان ذکر است که گفته می‌شود که نسخه جدید مک بوک پرومی‌تواند از تراشه M1 اپل استفاده کرده و تا سقف ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی کند.

در کوچه های بن بست پانگذاریم

دنیا محل آسایش و امان نیست. پس اگر به دنبال چیزی بگردیم که وجود ندارد، باعث مشقت برای خودمان خواهد شد. همه ما می دانیم که یکی از سنت های خداوند، تقدیر است که ریشه در حکمت الهی دارد و بنا به مصلحت افراد، همه اتفاقات وابسته به تقدیر و حکمت، رقم می خورند. اغلب افراد تلاش می کنند تا صورت مسئله را پاک کنند تا ذات سختی ها و مشکلات را از زندگی خودشان حذف نمایند؛ چون گمان می برند خوشبختی یعنی اینکه هیچ سختی و مشکلی در زندگی شان وجود نداشته باشد اما آیا واقعا چنین چیزی ممکن است؟ خیر. سختی ها راه خود را پیش می گیرند و بدون توجه به تلاش های افراد، به سراغ اهداف تعیین شده خود می روند. اگر فقط و فقط به حذف یک دفعه ای مشکلات فکر کنیم، دیگر بخش آزادی در فکر و ذهن ما باقی نمی ماند تا بتوانیم مشکل به وجود آمده را مدیریت کنیم. ابعاد مثال ها را می توانید تا آنجا کوچک کنید که به یک امتحان ساده در دوران مدرسه برسید. مثلا در برنامه درسی ما دوشنبه ساعت دوم را به املا اختصاص داده بودند. برخورد ما در روز یکشنبه عصر، چگونه بوده؟! می نشستیم گریه می کردیم که چرا باید فردا املا بنویسم یا از روی درس های مشخص شده تمرین می کردیم؟! صورت مسئله را پاک نمی کردیم بلکه برای آن برنامه ریزی داشتیم. حالا اتفاقات زندگی مان هم همراه با ما قد کشیده اند. اگر مدام با خودمان زمزمه کنیم که سختی ها و مشکلاتمان قرار است تا همیشه ما را در خود غرق کنند چیزی جز افسردگی و احساس بدبختی در ما باقی نمی ماند.

آبگرم معدنی دیگ رستم

بعد از گذشتن از روستای نای بند به جاده ای خواهید رسید که اطراف آن از درختان خرما پر شده است. از تپه مشرف بر این مکان، چشمه ای جوشان را خواهید دید که آب گرم دیگ رستم نام دارد. چشمه ی کوچکی که بخاطر وجود گوگرد، مسیری که جریان دارد را به رنگ زرد درآورده است. درجه حرارات آب چشه بسیار بالا می باشد و در محل خود چشمه، آب در آستانه جوشیدن است. پس از طی حدود ۲۰۰ متر آب به داخل استخری هدایت می شود که گویا بوسیله نیروی انتظامی که در آن محل پاسگاهی نیز دارد بنا شده است. طی این مسیر، آب کمی از گرمای خود را از دست می دهد و در محل استخر حرارت آن به اندازه ای است که می توان در داخل آب شنا کرد. وجود املاح آب چشمه برای رفع دردهای رماتیسمی مفید می باشد.مسافرینی که مسیر کرمان به مشهد و بالعکس را طی می کنند با توقف و استراحت در این مکان می توانند از این استخر استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت