بسته موفقیت

وکالت فروش خودرو چیست؟

هنگام خرید خودرو، حسابی به ابعاد مختلف فنی‌اش دقت می‌کنید. از اهل فن می‌پرسید، خودرو را به مکانیک و کارشناسان حرفه‌ای نشان می‌دهید و در کل، سعی‌تان این است که خریدی درست و هوشمندانه داشته باشید. این خیلی خوب است. اما پایان کار نیست. یعنی بعد از اینکه ماشین را پسند کردید و پای معامله رفتید، هنوز هم بخش‌ مهمی از کار باقی مانده و آن چیزی نیست جز مسائل حقوقی معامله مثل وکالت خرید و فروش خودرو از بحث بررسی تطابق مشخصات اسناد و مدارک مربوط به خودرو با وسیله‌ای که می‌بینید و مسائل مشابه که بگذریم، مقوله مهم وکالت پیش می‌آید. اگر درباره وکالت خرید و فروش خودرو اطلاعات کافی نداشته باشید، امکان دارد در دردسر بزرگی بیافتید. وکالت‌دادن یعنی اینکه کسی از جانب شما نماینده و وکیل می‌شود که برخی از وظایف و کارهای‌تان را انجام بدهد. در زمینه خرید و فروش خودرو هم اوضاع به همین ترتیب است. یعنی شما می‌توانید برای خریدن یا فروختن خودرو، وکیل خود را بفرستید. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید در هنگام معامله حاضر باشید، پای وکالت خرید و فروش خودرو به میان می‌آید. وکیل شما کیست؟ وکیل کسی است که با او قراردادی رسمی و مشخص دارید و به او اجازه می‌دهید که برای انجام بعضی از کارها که با هم توافق کرده‌اید، به‌جای شما حاضر شود و فرایند را پیش ببرد.پس وقتی که وکیلی برای خود تعیین می‌کنید و با او شرط و قرارداد انجام کاری را منعقد می‌کنید، شما موکل می‌شوید و اختیار کارتان را در زمینه‌ای مشخص به وکیل می‌سپارید. وکالت خرید و فروش خودرو هم همین است؛ یعنی یک نفر از جانب شما پای معامله حاضر می‌شود و به‌جای‌تان کار خرید یا فروش را انجام می‌دهد. پس هم در نقش خریدار و هم در نقش فروشنده می‌توانید وکیل داشته باشید. برای خرید خودرو هم می‌توانید فردی را به نمایندگی و وکالت از طرف خودتان تعیین کنید. باید به محضر بروید و به‌طور رسمی و قانونی وکالت خرید خودرو را به شخصی دیگر واگذار کنید تا از سوی شما در مراحل مختلف خرید مانند تعویض پلاک، انتقال سند مشارکت کند وکیل کار بلد انتخاب کنید.

چطور احساس بهتری داشته باشیم؟

هر گونه فعالیت جسمی باعث آزاد شدن اندورفین، دوپامین و سروتونین می شود. مرتب ورزش کردن استرس را درمان کرده و شما را از خستگی و سرخوردگی رها می کند. فقط باید ورزشی را انتخاب کنید که واقعا از آن لذت ببرید. انباشته شدن باکتری و سموم در بدن سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده و مانع تولید دوپامین می شود. پس باید مرتب بدنتان را سم زدایی کنید. برای این کار نوشیدنی سم زدای مورد علاقه تان را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها برای افزایش سطح دوپامین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان است. تنها چند دقیقه گوش دادن به موسیقی مورد علاقه حس شادی و سرزندگی می دهد.
یکی دیگر از آسان ترین روش ها برای افزایش دوپامین صحبت با دوستان و خویشاوندان است. بودن در جمع آشنایان و دوستان حتی برای درونگراها نیز تغییرات مفیدی به بار خواهد آورد. فعالیت های خلاقانه نیز سطح دوپامین را در مغز افزایش می دهد. خلاق بودن لزوما به این معنا نیست که حتما باید هنرمند یا مجسمه ساز باشید. نقاشی بکشید، آواز بخوانید، آشپزی کنید و کاردستی درست کنید. خواهید دید که چقد احساس خوبی دارید. مدیتیشن سطح دوپامین را افزایش می دهد. زمانی که در آرامش کامل هستید بدن تان انرژی ذهنی بیشتری آزاد می کند اما در عوض تولید هورمون های خوب را تقویت می کند. هر روز برای خودتان اهداف و وظایفی را در نظر بگیرید و آن ها را روی کاغذ بنویسید و جلوی چشم تان قرار دهید. هر زمان که به یکی از اهداف رسیدید یا یکی از وظایفتان را به انجام رساندید روی آن خط بکشید.

کلوت های نهبندان

یکی از زیباترین و ناشناخته ترین نقاط خراسان جنوبی کلوتهای گلی شهرستان نهبندان است. کلوتهای گلی نهبندان حدود ۱۰ کیلومتر پس از نهبندان به سمت شهداد و در دو طرف جاده قرار دارند. این کلوت های گلی به خاطر شکل خاصی که دارند به کوه های مریخی نیز معروف هستند. این مجموعه زیبا به علت فرسایش سریع در برابر باد و باران به شکل دندانه دندانه و پر از لبه ها و چاک های مکرر تغییر شکل یافته اند. کلوت های نهبندان که با رنگ تقریباً سفید و یا تلفیقی از رنگ های طوسی و سفید به نمایش در آمده اند، واریزه های بسیاری که در پای آن وجود دارد به زیبایی آن افزوده است.کلوتهای نهبندان که در یک منطقه ی گرم و خشک واقع شده اند، مناظری رویایی و تخیلی را در ذهن بیننده پدید می آورند و باعث شده تا این جاده به یکی از زیباترین مناطق ایران تبدیل شود؛ جاده ای که به یک جاذبه گردشگری عالی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت