بسته موفقیت

مهربانی با غریبه ها

اگر از کارهایی که غریبه ها می کنند خوشتان نمی آید، ممکن است با آنها وارد جر و بحث شوید. این رفتار زود رنجانه می تواند به دوستی هایتان هم سرایت کند. آنوقت به جای اینکه در مقابل دوستانتان صبور باشید، فقط دعوا راه خواهید انداخت. اما اگر سعی کنید در کسانی که نمی شناسید، ویژگیهای خوب ببینید، باعث می شود این رفتار را در دوستی هایتان هم نشان داده و نقاط مثبت دوستانتان برایتان پررنگ تر شود. آنوقت به جای کوتاهی هایشان، مهربانی هایشان به چشمتان خواهد آمد. مهربان بودن با غریبه ها کمکتان می کند افکار و روحیاتتان را به طریقی آموزش دهید که مثبت تر باشد.

درسی که زندگی به شما می آموزد

در مسیر زندگی هیچ چیز بدون عوض از شما گرفته نمی شود. این یعنی چیزهایی که از دست می دهید به طریقی جبران می شوند. از دست دادن همیشه همراه با فهمیدن بهای آن چیز است.
در زندگی همیشه به دنبال از دست دادن چیزی، به طریق مختلف، چیزهای دیگری به دست
می آورید. وقتی دری به رویتان بسته می شود، تنها کاری که باید بکنید این است که به دنبال دری باشید که به رویتان باز شده است.زمان زندگی میتواند بهترین دوست یا بزرگترین دشمن ما باشد. در زمان سختیها، زمان بسیار کند می گذرد اما وقتی از زندگی راضی هستیم، زمان مثل باد می گذرد. زمان بندی مهمترین چیز است.ارتباط زمان زندگی و صبر در وقت سختیها خودش را نشان می دهد: می خواهیم چیزی همان لحظه اتفاق بیفتد. اما زمان به ما یاد می دهد که باید صبور باشیم، خصوصیتی که می تواند رویکرد ذهنی ما را به کلی تغییر داده و زمان را به جبهه ما بکشاند.همه ما در زندگی هدفی داریم اما خیلی از ما یا آن را پیدا نکرده ایم یا هنوز درمورد آن وارد عمل نشده ایم. وقتی طبق استعدادها، توانایی های ذاتی و علایق طبیعی مان عمل می کنیم، متوجه
می شویم که موفقیت برایمان بسیار ساده تر می شود. به این ترتیب، به کاری که می کنیم عشق خواهیم ورزید. ثبات و تغییر باید در تعادل باشند. ما نمی توانیم دوره های تغییر طولانی را تحمل کنیم اما ثبات از این تغییرات ناخوشایند حاصل می شود. اما این اصلاً کار آسانی نیست، َرمز موفقیت در کنار آمدن با تغییر، درک این است که منطقه امن شما یک محل طلایی درون شماست.

گام هایی برای خلق زندگی مطلوب

افراد موفق برای افکاری که دارند، تصاویری که در ذهن می بینند و اعمالی که انجام می دهند، کاملا مسوول هستند. آن ها وقت و انرژی خود را برای سرزنش کردن و شکایت تلف نمی کنند. آن ها تجربیات خود را ارزیابی می کنند و تصمیم می گیرند که آیا نیازی به تغییر آن ها هست یا نه. آن ها با شرایط سخت رو به رو می شوند و به منظور خلق زندگی مطلوب خود خطر می کنند. اجازه ندهید که احساسات متمایل به زشتی و سیاهی، مانعی در برابر بزرگ آرزوکردن تان باشد. به محض این که در رویایی بزرگ غرق می شوید و واقعا آن را دنبال می کنید، ذهن ناخودآگاه خلاق تان با ایده هایی بی نظیر برای تحقق آن ظاهر می شود. جذب افراد، منابع و موقعیت های موردنیاز برای تحقق رویای تان را آغاز خواهید کرد. رویاهای بزرگ نه تنها الهام بخش هستند، بلکه دیگران را وا می دارند که نقشی بزرگ ایفا کنند. همچنان که در باور کردن خود گام بر می دارید، صدای بخش شکایت کردن را به حداقل برسانید. به آن چه که درباره اش شکایت می کنید دقت کنید. چاق هستم. خسته ام. از قرض خلاص نمی شوم. شغل بهتری نمی یابم. ارتباطم با پدرم را نمی توانم تحمل کنم. هرگز نیمه گمشده ام را نمی یابم. شکوه ها و شکایت های خود را بررسی کنید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بتوانید کاری برای آن ها انجام دهید. آن ها در مورد افراد دیگر، چیزهای دیگر یا وقایع دیگر نیستند. آن ها درباره شما هستند. تصمیم بگیرید که باور دارید که تمام تجربیات خود را خلق می کنید. خودتان، موفقیت را تجربه خواهید کرد و همین شما درد، تلاش و ستیز را نیز تجربه خواهیدکرد. قبول این سطح از مسوولیت، قدرت بخش در موفقیت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت