بسته موفقیت

گام های کوچک بردارید

در جاده موفقیت، گام های کوچک و موثر بردارید. تلاش برای سرعت گرفتن و با شتاب به نقطه اوج رسیدن، نتیجه ای جز شکست به همراه ندارد. هیچ کس با سرگردانی ناشی از بی فکری و بی برنامگی به موفقیت نایل نمی شود فقط از شکستی به شکست دیگر جا به جا می شود. توصیه می شود به اندرزها و نصایح کسانی که در سایه برنامه ریزی و تلاش بسیار به اهداف خویش رسیده اند نیز توجه کنید. چقدر زمان می برد تا کسی به اهداف خود برسد؟ پاسخ این سوال دقیقا به شرایط خاص هرکس بستگی دارد و به اینکه تا چه اندازه در تصمیم خود استوار است. برخی اهداف صبر و تلاش و البته زمان بیشتری لازم دارند.

جذب افراد جدید به زندگی

هیچ چیز بهتر از ارتباط با افراد جدید نیست که به ما انرژی می‌دهند و دیدگاه‌های جدیدی به زندگی ما می‌بخشند. امروز در این مطلب می‌خواهیم ۱۰ نکته ساده را با شما در میان بگذاریم که به شما کمک می ‌کند تا افراد جدید را به زندگی خود جذب کنید. بله، اغلب ما تصور می‌کنیم که نباید در برابر دیگران چندان مودب یا شوخ‌طبع باشیم. خبر خوب اینکه، همه چیز از ذهن شما ناشی می‌شود، مردم بیش از آنچه تصور می‌کنید مودب هستند.
ملاقات افراد جدید اغلب می‌تواند تجربه‌ایی وحشتناک باشد. هر چه شوخ‌طبع‌تر بوده و سخنور بهتری باشید، کم‌تر وحشت خواهید کرد، پس همواره خودتان باشید. اگر برای ملاقات افراد جدید به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید، با گامی ساده آغاز کنید: با فرد جدیدی در محل کار گفتگو کنید تا مهارت‌های اجتماعی خود را پرورش دهید.
بله. شما آماده اجتماعی شدن هستید. افراد جدید کجا هستند؟ قطعاً مجبورید از خانه خارج شوید و به افراد، کارگاه‌های آموزشی، گروه‌ها و فعالان در زمینه‌های مختلف که بدان‌ها علاقمندید بپیوندید و افراد جذابی را ملاقات کنید.هنگامی که آماده پذیرش دوستی‌های جدید هستید، به طور ناگهانی بپرید داخل گود. از این حقه روانشناسی بهره ببرید که به برقراری ارتباط و شکل‌گیری دوستی‌های جدید کمک می‌کند. گاهی مفاهیم از پیش تعیین شده‌ایی از دوستان جدید در ذهن وجود دارد. با این وجود، افرادی که در ابتدا ظاهراً نقطه مشترکی با شما ندارند، می‌توانند به جالب‌ترین افرادی بدل شوند که تا به حال در عمر خود ملاقات کرده‌اید.

افراد موفق عادات خوب دارند!
تعیین هدف باید به عادت شما تبدیل شود. باید بتوانید هدف هایتان را مشخص و خودتان را وقف رسیدن به آن ها کنید. اهداف برای افراد موفق اهمیت زیادی دارند. آن ها دقیقا می دانند که چه می خواهند، اهدافشان را جایی ثبت می کنند و برای رسیدن به آن دقیقا برنامه ریزی می کنند. دومین عادت افراد موفق نتیجه محور بودن آن ها است. این ویژگی دو تمرین دارد. اولین تمرین این است که مدام تلاش کنیم که چیزهای جدید یاد بگیریم. دومی هم در واقع مدیریت زمان است. مدیریت زمان به این معنی که اولویت بندی های مشخصی داشته باشیم و به صورت واضح و مشخص نهایت استفاده از زمان را ببریم.این ویژگی به خصوص برای موفقیت در زمینه های مادی بسیار اهمیت دارد. در واقع این توانایی است که کارها را انجام دهیم و سعی کنیم آن ها را هر چه سریعتر به پایان برسانیم. از طرفی هم پروراندن حس ضرورت و تعصب برای انجام کار بسیار مهم است. سعی کنید کارها را عقب نیندازید. ترس هایتان را کنار بگذارید و با تمام توانتان به سمت هدف هایتان حرکت کنید. ترکیبی از تلاش برای هدف محوری، نتیجه محوری و عمل محوری خودش تضمینی برای رسیدن به موفقیت می شود. این جایی است که در واقع شما روابط را در مرکزیت زندگی خود قرار می دهید. تصمیمی برای رشد دادن حس صبر، مهربانی، همذات پنداری و درک بیشتر است. تقریبا تمام شادی شما در زندگی با توانایی تان در برقراری ارتباط با آدم ها رابطه مستقیمی دارد. ارسطو هم می گوید تنها راهی که می توانید یک عادت را خوب در خودتان نهادینه کنید، تمرین کردن آن با یک نظم مشخص است همچنین باید به شدت بر روی رژیم غذایی خود حساس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت