بسته موفقیت

ذهن میدان جنگ نهایی

ذهن شما میدان جنگ نهایی است. بیشتر مردم بر اساس تجربیات گذشته و چیزهایی که
دیده اند تصمیم گیری می کنند. به همین دلیل هر چه سن بالاتر می رود بدبین تر می شویم. هر روز نیاز دارید که این جملات را به خودتان بگویید. من به اندازه کافی خوب هستم. من به اندازه کافی باهوش هستم. من به اندازه کافی قوی هستم. با تکرار و تداوم کم کم گفته های تان به باور تبدیل می شود و به آن چیزهایی که می گویید باور پیدا می کنید. پس هنگامی که شروع به گفتن این جملات مثبت به خودتان می کنید کم کم آن ها را باور
می کنید و به همان چیزها تبدیل می شوید. به قول معروف الکی بگو تا بشه.

راهکارهای جذاب بودن

اغلب تصور می شود برای داشتن شخصیت جذاب یا اصطلاحاً فرهمند باید کارهای بزرگی انجام داد. ولی با کارهای کوچک و پیش پاافتاده میتوان در نگاه سایرین بعنوان شخصی جذاب یا« کاریزماتیک» ظاهر شد. به بیانی ساده تر، آنچه ما را از دید اطرافیان متمایز می سازد، همین کارهای کوچکی است.
کم تر کسی میتواند تأثیر لباس را بر ذهنیت اشخاص نادیده بگیرد. مردم از روی ظاهرتان در خصوص شما قضاوت می کنند. لباس را متناسب با موقعیت و مکان انتخاب کنید.لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه شما هستند و به شما می آیند.لباس های ارزانی که اندازه شما هستند بسیار بهتر از لباس‌های گرانی هستند که اندازه شما نیستند. بدانید که چه رنگی به شما می آید. انتخاب رنگ درست میتواند سبب شود که شما خوش تیپ دیده شویدتا هنگامی که صحبت شما با طرف مقابل تان به آخر نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر اینصورت ، این کار صحبت های شما را قطع می کند و انگیزه حرف زدن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.
افرادی که شخصیت کاریزماتیکی دارند هنگامی که احساسات شان را بیان می کنند چهره ی بی حالتی ندارند. هر احساسی که دارید باید روی چهره ی شما دیده شود و با حرف هایتان تطبیق داشته باشد. اشخاص کاریزماتیک هنگامی که خوشحال هستند لبخند می زنند و هنگامی که ناامید هستند حالت هایی از عصبانیت دارند. مردم مایلند
حالت های شما بشناسند، بنابراین نشان دادن احساسی که دارید به شما کمک خواهد کرد با سایرین بهتر رابطه برقرار کنید.
افراد شاد، هرگز این کار‌ها را نمی‌کنند

شاد بودن، یک انتخاب است و همه ما می‌توانیم آن را داشته باشیم. مسلما نگاهی به زندگی افراد شاد می‌تواند سرنخ هایی به دستمان بدهد.کارهایی هست که چنین افرادی هرگز انجام نمی‌دهند، بیایید مروری داشته باشیم بر این موارد:
وقتی به این هیولا بها می‌دهیم در واقع نارضایتی خود را تضمین کرده ایم. مطمئنا این طبیعی است که نسبت به زندگی دیگران کنجکاو شویم، اما گاهی ممکن است این حس ساده به مرور تبدیل به وسواس شود. مقایسه باعث شکل گرفتن خشم و قربانی شدن ذهن می‌شود.اعتیاد به مقایسه، درست مانند دیگر اعتیاد‌ها مخرب است:، اما ما توانش را داریم که با کنترل سرنوشت خود جلوی این عادت را بگیریم. عاشق موهبت ها، معایب و تجربیات خود شوید. دلیلی وجود دارد که فقط یکی از شما در این دنیا هست. تن‌ها کسی که هر روز باید تلاش کنید، بهتر از او شوید خودتان هستید.سعی کنید از این حس پشیمانی درس بگیرید و سپس دوباره به حرکت درآیید. اگر این کار را نکنید، خودتان را اسیر یک تلخی کرده اید. من زمان زیادی را صرف پشیمانی درباره چیزهایی کردم که دیگر نمی‌توانستم تغییر دهم و انواع سناریو ”‌ای کاش ” در ذهنم تصور می‌کردم. گذشته شما را به اینجا آورده، پس نسبت به اشتباهاتی که انجام دادید و اجازه دادند شخصیت فعلی تان شکل بگیرد سپاسگذار باشید. هیچ چیز الهام بخش‌تر از دیدن افرادی نیست که از صمیم قلب خود را پذیرفته و در آغوش گرفته اند. شادی واقعی تن‌ها زمانی به دست می‌آید که در مسیر آنچه ذهن، بدن و روحمان می‌خواهد گام برداریم. اگر اجازه دهید شادی تان بسته به چیزهای خارجی باشد کل زندگی تان را صرف چیزی بیهوده کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت