بسته موفقیت

کارهایی را که دوست دارید انجام دهید

وقتی چیزی را پیدا می‌کنید که شما را خوشحال می‌کند و به انجام آنچه که دوست دارید ادامه می‌دهید، احساس نشاط پیدا می‌کنید. خواه دنبال کردن یک سرگرمی جدید باشد و یا فروش ابتکاری، چیزی را امتحان کنید که همیشه خواسته‌اید انجام دهید و به خودتان اجازه‌ی موفقیت بدهید. به موارد منفی یا اینکه چگونه می‌توانید شکست بخورید فکر نکنید. وقتی صحبت از تفکر مثبت می‌شود، دیدگاه اهمیت دارد. با ارزیابی یک وضعیت که قبلاً آن را منفی می‌دانستید و فکر کردن به اینکه چگونه می‌توانید به شکل مثبتی به آن برسید، می‌توانید یاد بگیرید که یک دیدگاه سالم‌تر به زندگی انتخاب کنید.

اگر در معرض خشونت خاموش هستید، بخوانید

اگر زن و شوهر نمی‌توانند با هم صحبت کنند یا هر چه حرف می‌زنند به جایی نمی‌رسند، باید بدانند مساله‌ای وجود دارد که مقابله با آن و حتی درکش از عهده‌شان خارج است پس باید از متخصص کمک بگیرند. این خشم، می‌تواند ناشی از بی‌کفایتی، ناامیدی، فشارهای کاری و درسی، ناامیدی از آینده و مسائل اجتماعی باشد و زن و شوهر متوجه آن نمی‌شوند و هر چه برای بهبود رابطه و زندگی مشترک تلاش می‌کنند، به نتیجه نمی‌رسند. اگر می‌بینید در زندگی‌تان فریاد و کتک‌کاری نیست اما نمی‌توانید با هم صحبت و مشکلی را حل کنید، باید حتما به روان‌پزشک مراجعه کنید. اینکه حس می‌کنید عصبانی نیستید، به این معنی نیست که خشونت خانگی وجود ندارد. زن و شوهری که می‌گویند ما اصلا دعوا نداریم، ما را بیشتر نگران می‌کنند چون احتمالا خشمی ‌نهانی وجود دارد که مخرب است. مگر می‌شود بحث نکرد و اختلاف‌نظر نداشت؟
اگر این همسران بیشتر دقت کنند، متوجه می‌شوند ظاهر همه چیز خوب است اما چیزی به‌عنوان لذت و آرامش در زندگی‌شان وجود ندارد. حواسمان باشد، لزوما رابطه‌ای که دیگران از بیرون می‌بینند و تایید می‌کنند و در آن هیچ فریاد و ناسزایی نیست، صمیمی‌ و عاطفی نیست پس به دنبال نجات زندگی‌مان باشیم.
اگر این همسران بیشتر دقت کنند، متوجه می‌شوند ظاهر همه چیز خوب است اما چیزی به‌عنوان لذت و آرامش در زندگی‌شان وجود ندارد.

قطع زنجیره شیوع کرونا چگونه ممکن است؟

جامعه شناس و کارشناس مسایل اجتماعی ضمن تاکید بر ادامه محدودیت‌های ضد کرونایی تصریح کرد، قطع زنجیره شیوع کرونا در گروه تغییر سبک زندگی است.ولی مراد برگزاری میهمانی ها در شرایط شیوع کرونا را فاقد ارزش دانست و افزود: باید سبک زندگی افراد تغییر کند، الگوهای کارشناسی جایگزین شده و مردم به مسئله به صورت جدی تری نگاه کنند.وی ادامه داد: زنجیره شیوع باید قطع شود، باید محدودیت هایی که اعمالی جدی گرفته شود همانطور که در ووهان چین زنجیره شیوع کاملا قطع شده، ما هم راهی جز این نداریم تا زمانی که واکسن و داروی قابل اتکایی در دسترس قرار بگیرد.این جامعه شناس ادامه داد: تا زمانی که محدودیت ها به صورت جدی اعمال نشود زنجیره شیوع کرونا قطع نمی شود. نباید شهروندان نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند. اعمال محدودیت ها نوعی همراهی مردمی را می طلبد و دولت باید حتی این محدودیت را تمدید کند.وی با بیان اینکه اپیدمی یک موضوع اجتماعی است و فردی نیست، اظهار داشت: در این صورت موافقت و یا عدم موافقت افراد برای راحت تر اجرا شدن محدودیت ها قابل توجه است در غیر این صورت به طور کلی نه فقط در مورد کرونا بلکه کلا اقدامات باید به صورت کارشناسی باشد.
ولی مراد تصریح کرد:‌ وقتی که عفونت سرایت می کند راه حلی جز قطع زنجیره وجود ندارد در نتیجه نمی توان کل جامعه را قربانی یک عده ای خاص کرد.
وی با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره شیوع کرونا اعمال محدودیت ها به صورت جدی است، عنوان کرد: باید بر روی روش ها نظر کارشناسی اعمال شود. در شرایط کنونی حتی باید سبک زندگی ها هم تغییر پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت