بسته موفقیت

اعتماد به نفس در زنان موفق

زنان موفق می دانند که هستند. با وجود خودشان و آنچه که واقعا هستند خوشحال و راحتند و اجازه نمی دهند شک کردن های شخصی آن ها را از پیشروی باز دارد. برای داشتن شخصیت کامل و پذیرایی خطر شکست در راهی که می روید، باید دل و جرئت داشته باشید. به همین دلیل لازم است در مورد خود و چشم اندازتان کاملا مطمئن باشید.
سرنا گومز قهرمان تنیس برای این ورزش به دنیا آمده بوده و بدنی درخور همین ورزش دارد، شکی نیست هرچند که خیلیها نظرات منفی شدیدی به ظاهر او دارند. سرنا به این حرف ها بی توجه است. می گوید: من یک زن قوی و پرقدرت، و در عین حال زیبا هستم و در این هیچ ایرادی نیست.

فضیلت بی حوصلگی!

بی حوصلگی یا همان ملال، حالتی است که بدون نیاز به هیچ گونه تعریفی، به خوبی
می شناسیم اش. همه ما ملال را تجربه کرده ایم و در آینده نیز با آن مواجه خواهیم شد.
یادتان باشد که زندگی پدیده ای واقعی و خارج از کنترل مطلق ماست. ملال و بی حوصلگی بخشی از واقعیت زندگی است. پس آن را به رسمیت بشناسید و نسبت به بی حوصلگی، گارد نگیرید. همه انسان ها گاه بی حوصله می شوند.
این موضوع به ویژه در تربیت کودکان نیز مهم است. اگر مدام مراقب باشید که نکند حوصله بچه
تان سر برود، احتمالاً در حال تخریب بخشی از آینده او هستید، آینده ای که کسی ۲۴ ساعته مراقب حوصله او نیست و حتی ای بسا از سر اجبار شغلی بسیار حوصله بر و ملال انگیز داشته باشد.
بی حوصلگی و ملال، فرصتی برای خلاقیت ذهن است. در یک تحقیق، افرادی مأمور انجام کارهای مختلفی شدند. سپس گروهی که کارهای کسل کننده تری داشتند، فکرهای جذاب تری در نحوه استفاده خلاقلانه از فنجان های پلاستیکی ارائه کردند. بی حوصلگی، گاه به عنوان ترمزی برای کاستن از سرعت زندگی عمل می کند. وقتی بی حوصله هستید و دست و دل تان به کاری نمی رود، این فرصت را می یابید که از سرعت و هیجان زندگی دور شوید و خودتان باشید و خودتان. بی حوصلگی می تواند نشانه ای از نیاز شما به استراحت نیز باشد تا اندکی از تنش های ناشی از سرعت زندگی را تعدیل کنید. گاهی بد نیست به بهانه بی حوصله بودن، بروید گوشه ای و یک خواب راحت به خودتان هدیه دهید.
آسیب های روانی با کرونا هراسی

ترس و دلهره یک عکس العمل و یا غریزه طبیعی در مقابل مخاطرات برای انسان است ولی زمانی که ترس و اضطراب بیش از اندازه باشد می تواند زندگی روزانه شخص را مختل و از لحاظ جسمی و روحی به فرد آسیب برساند .
توجه و تمرکز فرد نسبت به مسئله نیز، به شکلی افراطی افزایش خواهد یافت. در نتیجه، فرد به جای استفاده مفید از غریزه هشدار دهنده خود، سلامتی و بهزیستی خودش را در ورطه تهدید و آسیب خواهد انداخت. بیماری کرونا هم مانند برخی بیماری های ناشناخته یک موقعیت ترس را در بدن ایجاد می کند . ترس و نگرانی شدید از بیمار شدن و استرس در خصوص سلامتی خود و اطرافیان که اگر این
اضطراب ها کنترل و یا با آنها مقابله نشود به بدن آسیب وارد می کند و علاوه بر آسیب های جسمانی ، مشکلات روحی و روانی هم برای شخص ایجاد می شود که شخص احساس در خطر بودن می کند .کرونا، بر اساس اسناد منتشر شده رسمی، بیماری‌ای با نرخِ مرگ‌ومیر دو درصد و چیزی در حد یک آنفولانزای شدید است. اما آنچه که کرونا را خطرناک جلوه می‌دهد، قدرت انتشار آن است که اندکی از آنفولانزا بیشتر است. و نتیجه‌ی ساده و قابل فهمی که از این دو سطر می‌توان گرفت این است که با رعایت اصول بهداشت فردی، می‌توان به راحتی از این بیماری در امان ماند و یکی از ابعادِ بهداشت فردی، بهداشت روانی است. افراد از پرداختن به امور مفرح و نشاط آور به هیچ عنوان غافل نشوند و به‌جای القای افکار منفی سعی در ایجاد فضایی شاد توأم با آرامش و بدون استرس برای خود و خانواده کنند. در این خصوص ورزش‌های سبک و تغذیه مناسب می‌تواند در ایجاد نشاط بسیار مؤثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه- نشست خبری، استارتاپ ویکند تخصصی زرناب با حضور دبیران این رویداد ملی در روز

بیشتر

بهروزی فر – قطع به یقین شما هم با این صحنه مواجه شده اید؛ بستنی لیوانی،

بیشتر

در یک ماراتن سخت و نفس گیر سرانجام نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف انتخاب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت