بسته موفقیت

با نگرانی‌هایتان کنار بیایید

افکار نگران‌کننده باعث حواس‌پرتی افراد شده و انرژی آن‌ها را تحلیل می‌برد. شمارا از زمان حال بیرون کشیده و به آینده پرتاب می‌کند. این در حالی است که تمامی توان و قدرت هر فردی در زمان حال او جاری است.اگر دائم روی اتفاق‌های آینده تمرکز نماید، درواقع انرژی خود را هدر می‌دهد. برای پرهیز از چنین مشکلی، هر زمان که نگرانی از آینده به سراغتان آمد از خود بپرسید آیا لازم است الان به آن فکر کنم؟ در طول روز و دایما تمرین کنید که افکاری که به اکنون شما مربوط نیستند را از ذهنتان بیرون بریزید. نگرانی‌های آینده را به همان آینده موکول کنید. با این تمرینات شب‌ها خواب راحت‌تری خواهید داشت.

چگونه انتقاد کنیم؟

وقتی از فردی درخواست تغییر در رفتارش می کنید، سعی کنید با جملات نرم و ملایم شروع کنید. یک انتقاد را با استفاده از پیغام های نرم آغازین، دوباره برای خود بازگو کنید. برای نمونه بگویید: «وقتی بعضی وقت ها ناهار با هم هستیم، من خیلی خوشحال می شوم، من برای چنین مواقعی واقعا دلم تنگ شده است»
وقتی از کسی می خواهید که تغییر کند، اغلب این احساسات ناخوشایندتان است که شما را ترغیب می کند درباره این موضوع صحبت کنید. شما می خواهید احساسات بهتری را تجربه کنید. انتقاد می تواند به راحتی بر احساسات سخت مثل عصبانیت و انزجار متمرکز شود. اگر این گونه احساس می کنید که «ریسک انتقاد کردن از دیگری را به جان خریده اید» و یا «فرد مقابل هرکاری می خواهد انجام دهد، در هر حال تغییر بسیار خوب است»؛ لازم است بدانید داشتن این نوع احساسات می تواند برای شما معنی خاصی داشته باشد. این معنی که دوستان یا افرادی که عاشقشان هستید ممکن است متوجه این نشوند که چرا شما در آنچه آنها انجام می دهند، این قدر سخت می گیرید.
انتقاد از دیگران نوعی هوشمندی است. انتقاد همچون حرکت روی لبه تیز چاقوی سازندگی در مقابل انتقام است. گاهی وقتی فردی ما را مورد انتقاد قرار می دهد، ممکن است چون نتوانسته ما را به آرامی مورد خطاب قرار دهد، کمی ناراحت شویم. اگر کمی عصبی و دلخور شدید، می توانید با استفاده از روشهای زیر خود را ارام کنید.

نکته هایی که افراد موفق به آن عمل می‌کنند

بسیاری از افراد مشغول در حوزه سرگرمی با یک سبک خاص کار خود را شروع می‌کنند.در ابتدا باید مطمین شویم که اعضای اصلی گروه از هویت پروژه به طور کامل آگاه شده‌ باشند. این چیزی است که ما تجربه کرده‌ایم و از آن برای ساخت شرکت خود استفاده نموده‌ایم. بدین وسیله می‌توان علاوه بر آگاهی از نحوه شروع کار، مسیر پیش‌رو را مشخص نمود.بعد از آن درباره چیزی که مخاطب قرار است از محصول استفاده کند و احساسات او بحث می‌کنیم. این می‌تواند تنها لذت بردن از آن باشد یا به تغییر فرهنگ او منجر شود، اما موضوعی که اهمیت دارد این است که پروژه ما حرکتی مردمی ایجاد می‌کند و سبک زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. به عنوان یک کارآفرین، معتقدیم که تجارت در زندگی تاثیر بسزایی دارد، اما رویکرد بهتر این است که برای بهبود کسب و کار و رشد و بالندگی آن باید به عنوان موضوع مجزایی در زندگی خود به شغل‌مان توجه داشته‌باشیم.مشتریان ما بازیگرانی هستند که آغاز کار یک فیلم خاص را تعیین می‌کنند. ما نباید تنها روی پول تمرکز کنیم. فاکتورهای دیگری وجود دارند که برای یک مشتری از اهمیت بالایی برخوردار هستند: یک عملکرد ویژه، ایجاد روابط، ساخت فرصتی برای توسعه فعالیت در فضای مجازی، برنامه‌هایی برای رشد و ارتقای شرکت از جمله آن‌هاست. بیش از حد به یک فرآیند خاص متمرکز نشوید چرا که آن‌ها همیشه تغییر می‌کنند. چیزی که اهمیت دارد توانایی ساخت راه‌حل برای مشکلات است.زمانی که به پاسخ مسایل مختلف فکر می‌کنید، به طور خودکار انعطاف‌پذیری خود را بالا می‌برید و به خلاقیت خود می‌افزایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت