بسته موفقیت

با افراد شاد وقت بگذرانید

سطح شاد بودن یک شخص با جدایی از یک دوست تا سه درجه می تواند تحت‌تأثیر قرار بگیرد و این یعنی شادی ما تحت‌تأثیر زیاد شبکه های اجتماعی دوستان قرار دارد و بسیار به دوستانمان وابسته است. اشخاص شاد اغلب مرکز شبکه های اجتماعی هستند که افرادی شبیه خویش را در آن دارند. این دسته از اشخاص می توانند بهتر، صمیمی تر و بخشنده تر باشند. برای رسیدن به حداقل سطح مورد نیاز برای شاد بودن در اول نیاز داریم حداقل ده دوست خوب داشته باشیم.فردی که پنج دوست یا کم تر دارند اغلب زیاد شاد نیستند. افردی که ۵ تا ۱۰ دوست دارند به احتمال بیشتری شاد خواهند بود.

جملات زیبا برای آرامش روح

با خواندن این متن آرامش را به ذهن و قلب خود بدهید. متن آرامش استرس را از شما دور می‌کند و انگیزه ای میشود برای زندگی بهتر.
تمام عددهای غیرضروری را از زندگیت بیرون بریز! این عددها شامل: سن، قد، وزن و سایز هستند.. با دوستان شاد و سرحال معاشرت کن.
به آموختن ادامه بده و همیشه مشغول یادگیری باش. تا وقتی به‌ این فکر چسبیده‌اید که دلیل خوب زندگی نکردنتان، بیرون از وجودتان است، هیچ تغییر مثبتی رخ نمی‌دهد. تنها و تنها خودِ شما.
مسئول جنبه‌های قطعیِ موقعیتِ زندگیِ خود هستید و فقط و فقط خودتان قدرت تغییر آن را دارید. تا می توانی بخند.
امروزت را زندگی کن، فردا را فکر نکن, شادی امروزت را از دست نده.
فردا را با خودت به رختخواب نبر.
وقتی اشک هایت سرازیر می شوند: آن را بپذیر! تحمل کن! و به پیشروی ادامه بده.
آرامش در جای دیگری نیست اگر درونت متلاطم باشد. رنگ های مشکی و خاکستری و تیره را از زندگیت پاک کن. بـه قضاوت دیگران توجه نکنید! زندگی پر اسـت از قضاوت دیگران درباره مـا.
احساساتت را بیان کن، تا هیچ وقت زیبایی هایی را که احاطه ات کرده اند را از دست ندهی.
هنگام مواجه شدن با مشکل یادت باشد کـه حتماً راه حلی وجوددارد زیرا هر چیز با جفتش بـه وجود می‌آید بعد از هر سقوطی صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجوددارد.


راهکارهایی برای بهتر کردن دوران قرنطینه خانگی
ویروس کرونا به تن همه آدمیان واکسن ترس تزریق کرده است که خود همین ترس هم عاملی دیگر برای بی‌ثباتی و رفتارهای پرخشاگرانه و نا متعادل در محیط خانه است؛ ترس‌هایی چون ترس از آینده که آیا اصولا می‌توانیم از کرونا جان سالم به در ببریم یا نه؟
والدین بهتر است در این قبیل مواقع دوران کودکی خود را به یاد بیاورند و به یاد آوردند که وقتی اعصاب پدر یا مادر در خانه خراب بود یا والدین آنها در محیط خانه و در مقابل چشم فرزندان با یکدیگر دعوا می‌کردند، چه لطماتی به آنها وارد می‌شد در حالی که هیچ کاری هم از دستشان برنمی‌آمد.
والدین باید در تمام مراحل این روزهای سخت اعصاب خود را کنترل کنند چون آنها سکانداران کشتی خانواده در دریای متلاطم شده با توفان کرونا هستند.
اگر والدینی در دوران قرنطینه خانگی با تاکتیک “دادوبیداد و عصبانیت” حرف خود را به کرسی نشاند و همسر و فرزند از روی ترس واکنشی نشان ندادند؛ این فرجام کار را به معنای حل مشکل نداند بلکه بداند او مشکل اصلی را با این کار به عقب انداخته تا در آینده مشکلی به مراتب بزرگ‌تر را تحویل بگیرد؛ یعنی مشکل فعلی به علاوه عوارض ترس و عدم اطمینانی که در آینده گریبان خانواده را می‌گیرد. در رابطه با ساعات مشترک بیشتر با اعضاء خانواده می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. ویروس کرونا نباید باعث تضعیف نقش والدین و شخصیت پدر و مادر در درون خانواده شود. والدین در ابتدا باید بر عدم اطمینان و ترس خود تسلط پیدا کنند تا بتوانند ترس فرزندانشان را کاهش دهند. والدین باید ترس فرزندانشان را کنترل کنند تا به وحشتی غیرقابل کنترل با پیامدهای روانی سهمگین نینجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت