بسته موفقیت

اخبار مثبت را دنبال کنید

ما همانند افرادی خواهیم شد که همراه ما هستند. از آنجایی که ما زمان زیادی از عمر خود را در شبکه‌های مجازی اجتماعی می‌گذرانیم، به این معناست که ریسک و احتمال اینکه طرز فکرمان نیز همان رویکرد رسانه‌ای را جذب کرده و مطابق همان عمل کند بسیار زیاد است. بیایید با این مسئله مواجه شویم؛ همه ما در گروه‌ها و کانال‌هایی عضو هستیم که رویکرد منفی بافی دارند. هرچه بیشتر مطالب منفی بخوانیم و ببینیم، منفی باف تر خواهیم شد. پس نکته مهم اینکه افراد مثبت اندیش را در اطراف خود تشخیص داده و با آن‌ها همنیشینی کنیم. حتی در رسانه‌های اجتماعی مجازی نیز همین مسئله را رعایت کنیم. از بلاک کردن افراد منفی باف اصلاً هراس به خود راه ندهید. این زندگی شماست.

تکنیک های برتر برای جدی بودن

نیازی نیست یک ساعت قبل از جلسه حاضر شوید. ولی چند دقیقه زود تر در محل ملاقات باشید. چه بسا درصورتی که شرکت شما خط مشی بسیار سهل گیری داشته باشد، زمانی که به جزئیات توجه می شود رئیستان قطعاً متوجه خواهد شد که دیرتر سرکار می آیید. اجازه ندهید یک اشتباه ساده مثل یک تأخیر کوچک شهرت تان را به خطر بیندازید.اشخاص بله قربان گو خیلی زود صورت واقعیشان مشخص می شود، آن چه از این کار قسمت شما می شود کوتاه مدت، ناپایدار و پوچ است. در حالی که بعضی اشخاص امکان دارد بطور طبیعی مطمئن باشند، بسیاری از اشخاص در این امر مشکل دارند. بیاد داشته باشید که اعتماد بنفس یک شبه به دست نمیاید و باید این مهارت را تمرین کنید. درصورتی که بطور طبیعی شخصی با اعتماد به نفس نیستید، امکان دارد زمان زیادی برای پیشرفت احتیاج داشته باشید، ولی مضطرب نباشید با کمی تمرین شما موفق می شوید.
سکوت کنید تا زمانی که چیز خوبی برای گفتن داشته باشید. درصورتی که شما چیزی را بگویید که نامطلوب و نابه‌خردانه و نامناسب باشد قطعاً روی دیدی که اشخاص به شما دارند تأثیر خواهد گذاشت. تلاش کنید در اکثر موارد آرام باشید مگر این که چیزی با ارزش برای گفتن داشته باشید. حتی درصورتی که نکته ی مهم و ارزشمندی را هم برای گفتن دارید، مسلماً توجه کنید که جمله بندی درستی داشته باشید

راهنمایی برای عاشقان سفر در روزهای قرنطینه
قرنطینه کروناویروس باعث شد که اغلب افراد از خانه مشغول کار کردن باشند. در این روز هر فردی می‌تواند در یک گوشه یا اتاق از خانه به صورت کاملا مجزا و مستقل مشغول کار خود شود. درست مانند زمانی که از صبح به سر کار می‌رفتید. اگر دارای اینترنت پرسرعت هستید، اغلب موارد خوب در دنیای دیجیتال به خاطر قرنطینه ویروس کرونا رایگان یا با تخفیف ارائه شده است. حالا هر کسی می‌تواند براساس علاقه خود به یک گوشه از این دنیای دیجیتال رفته و از این دنیا لذت ببرد. می‌توانید از مویسقی عالی لذت ببرید، یا از دیدن حیات وحش در ژاپن یا دنیای جنوب حیرت کنید، یا به کنسرت‌های رایگان بروید و حتی در تورهای مجازی در پارک‌های ملی آمریکا شرکت کنید و در میان حیات وحش و طبیعت بی‌نظیر این پارک‌ها قدم بزنید. در صورتی که به خواندن کتاب علاقه‌مندید، در این دنیای دیجیتال هر نوع کتابی مناسب علاقه شما یافت خواهد شد، تنها نیاز به کمی جستجو دارد. دنیایی که ما در قرنطینه کروناویروس می‌گذرانیم درست مانند دنیای یک فرد درون‌گرا است. دنیای پر از تنهایی که فرد بدون هیچ مشکلی می‌تواند به زندگی و کار خود برسد. ما در قرنطینه مجبوریم یاد بگیریم چطور مانند یک فرد درون‌گرا در تنهایی زندگی کنیم و تفاوت زندگی این افراد با زندگی خود را بفهمیم.می‌توانید از آنها الهام بگیرید و پنجره‎تان را به روی رم، مادرید، پاریس، آتن، آمستردام و دیگر شهرهای اروپا باز کنید. هر شب ساعت ۸ بعداز ظهر به بالکن یا کنار پنجره بروید و با صدای بلند آواز بخوانید. تشکر از جامعه پزشکی که در خط مقدم مبارزه با کروناویروس هستند، فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت