بسته موفقیت

موفقیت تان را جشن بگیرید

تمرکز بر راه‌های رسیدن به موفقیت، امتیازات فراوانی را برای ما در پی خواهد داشت. این تمرکز، انرژی مثبت‌تان را افزایش داده و شما را برای مقابله با چالشی جدید آمده و مهیا می‌سازد. شما در این ارتباط با توانمندی‌های منحصر به فرد خود و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید تجربیاتی که در این ارتباط کسب کرده‌اید شما را در تداوم هوشمندانه انجام هر چه بیشتر و بهتر کارهای خود یاری می‌دهد. در همین حین که به موفقیت می‌اندیشید، جنبه‌های مختلف زندگی‌تان را نیز تجزیه و تحلیل کنید. شرایط کارتان را بررسی کنید. چه موفقیت‌هایی در سال گذشته حاصل کردید؟ چگونه خودتان را در ارتباط با کارتان به چالش کشیدید؟ ‌‌و موفقیت تان را جشن بگیرید.

نگاه امیدوارنه به مسیر حرکت

مشخص بودن انتهای مسیر، باعث می شود تا یک خانم باردار مانند یک آهنربا که براده های آهنی را جذب خود می کند، همه مشقت های گذشته و آینده را در لحظه حال به روح و جسم خود وارد نکرده و چهره آینده را زشت و ناپسند نبیند. زیرا او به آینده امیدوار است.دالان تنگ و تاریک مشکلات قرار است چقدر از روح ما را مسخر خود کند؟ تا چه قسمتی از ظرف روح مان را می توانیم به تحمل یک سختی اختصاص دهیم؟! بهترین راه نجات دیدن نور امیدی در انتهای مسیر است. یعنی بدانیم جایی می توان مشکل تمام می شود گشایش وجود دارد.
در نگاهی بالاتر، نه تنها در انتهای مسیر می توان گشایش را همراه با خود سختی تصور کرد بلکه خود این سختی سکویی برای رسیدن به خواسته های دیگر می شود. اینها یعنی آب دادن به بذر امید و امیدواری.
گر در زندگی خانوادگی تان دچار مشکل شده اید، با همسر یا خانواده او به بن بست رسیده اید، به معنای این نیست که همیشه اوضاع شما به همین شکل باقی خواهد ماند. با این زاویه دید جدیدی که مطرح شد، شما امیدوار می شوید که انتهای این مسیر، یک تغییر بزرگ و مثبت چه در روح شما و چه در ظاهر زندگی، در انتظارتان خواهد بود.
این رمز پیروزی را به خوبی به یاد داشته باشید که امیدواری به اتفاقات خوب بعد از سختی ها، کوچه های بن بست را باز می کند.

مواردی که افراد موفق در خانه هایشان دارند
از چیزهایی که افراد موفق در خانه هایشان دارند، وسیله ای است که آنها را به ورزش کردن ترغیب می کند. من خرید لوازم ورزشی گران قیمت مانند تردمیل و دوچرخه را پیشنهاد نمی کنم، این وسیله می تواند یک تشک یوگا، طناب بازی، هولاهوپ، دمبل یا حتی فضایی باز برای ورزش کردن باشد. شاید باشگاه ورزشی از خانه شما دور باشد و گاهی حوصله رفتن به آنجا را نداشته باشید اما با وجود این لوازم، دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن نخواهید داشت. حتی موفق ترین افراد هم گاهی نیاز به انگیزه دارند. در این شرایط کتاب بهتر از هر چیز دیگری عمل می کند. کتاب هایی که رازهای موفقیت افراد، دلایل شکست، سدهای پیش رو و شیوه درست کار و زندگی را بیان می کند و به شما انگیزه ادامه زندگی و دنبال کردن هدف هایتان را می دهد. افراد موفق گاهی مجبورند در خانه هم کار کنند. اما محل کار آنها در خانه مکانی دنج و آرام است. جایی که هیچ عاملی برای حواس پرتی وجود ندارد و به خوبی می توانند بر کارهای خود تمرکز کنند. شما مقالات زیادی درباره شیوه درست نشستن می خوانید اما آن را در زندگی خود به کار نمی گیرید. هنگامی که ساعت ها پشت میز می نشینید و غرق کار می شوید، شیوه صحیح درست نشستن را فراموش می کنید اما این را بدانید که بدن سالم منجر به ذهن سالم، خلاق و فعال می شود. بنابراین در انتخاب میز و صندلی کار خود نهایت دقت را به خرج دهید. غذای سالم از الزامات زندگی هر فردی است و افراد موفق این را به خوبی درک کرده اند. مصرف مواد غذایی سالم منجر به ذهنی سالم می شود. بنابراین هله هوله ها را دور بریزید و به دنبال غذاهای سالم تری باشید تا انرژی کافی را برای فکر کردن به اهداف تان بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت