بسته موفقیت

کارهای داوطلبانه برای رفع تنهایی

از مهمترین کارهایی که می توانید برای متوقف کردن حس تنهایی تان انجام دهید، بخشیدن چیزی به دیگران با علاقه و داوطلبانه می باشد. تنهایی می تواند با تنها شدن دامن زده شود، انزوا و گوشه گیری را افزایش دهد و به تفکرات و احساسات منفی که حس بیگانگی را افزایش می دهند، دامن بزند. تنهائی می تواند نیاز به تلاش عاطفی زیادی داشته باشد، اما انجام کاری برای کمک به دیگران، می تواند باعث کاهش حس تنهایی و از بین بردن چرخه منفی تولید کننده انزوا شود. انجام کارهای داوطلبانه باعث تقویت سلامت عاطفی به خصوص در بین افراد بعد از سن ۴۰ سالگی و در سنین بالاتر می شود.

روز جهانی برنامه نویس مبارک!

روز جهانی برنامه نویس ۲۵۶مین روز از سال تقویم میلادی است که در تبدیل آن به تاریخ شمسی می شود ۲۳ شهریور ماه. علت نام گذاری این روز: ولنتین بالت، کارمند یک شرکت کامپیوتری در روسیه در اوایل سال ۲۰۰۲ امضاهایی را جهت ارسال به دولت روسیه جهت به رسمیت شناختن روزی با عنوان روز برنامه نویس جمع‌آوری کرد.در ۲۴ ژوئیه ۲۰۰۹ وزارت ارتباطات روسیه، درخواستی جهت به رسمیت شناختن یک روز تحت عنوان روز برنامه نویس را اعلام کرد.در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۹ رئیس جمهور پیشین روسیه دمیتری مدودف این روز را به عنوان روز برنامه نویس نام‌گذاری کرد.
روز ۲۵۶ام هر سال (معادل عدد ۱۰۰ در مبنای شانزده) مطابق با ۱۳ سپتامبر (۱۲ سپتامبر در سال‌های کبیسه) به عنوان روز برنامه‌نویسان نام گرفته‌است. در ایران هم کمپینی برای جمع آوری امضا و در نهایت پیشنهاد به دولت برای ثبت این روز در تقویم ملی ایران راه اندازی شده است.البته روز مورد نظر این کمپین با روز جهانی متفاوت است و ۲۵۶مین روز از سال هجری شمسی در نظر گرفته شده است.از جمله دلایل انتخاب عدد ۲۵۶ به عنوان روز برنامه نویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:عدد ۲۵۶ بزرگترین توان عدد ۲ کوچکتر از ۳۶۵ که تعداد روزهای یک سال است، می‌باشد.در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعدادی که می‌توان در یک بایت جا داد ۲۵۶ تا می‌باشد.عدد ۲۵۶ به صورت کلی برای برنامه‌نویس‌ها عددی آشناست.

۱۵ دقیقه ای که زندگی شما را تضمین می کند
کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنند.. در هیاهوی روزمره خود گم شده‌اید؟ خانواده از بی‌توجهی شما نسبت به آنها آزرده‌خاطر است؟ در مطلب پیش رو نکاتی بیان شده است که انجام آنها در انتهای روز کاری، سبب افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شما خواهد شد: جای هیچ نگرانی وجود ندارد. کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنند ۵ دقیقه با اعضای تیم خود صحبت کنید و در این زمان موارد مهم را باهم بررسی کنید. اگر با بحران غیرمنتطره‌ای روبه‌رو شده‌اند به آنها اطمینان دهید که از آنها حمایت می‌کنید و در حل مشکلات کمکشان خواهید کرد. کارهای روز بعد را به‌ترتیب اولویت مرتب کنید، ۵ دقیقه به خود فرصت دهید و آنها را یادداشت کنید. با اولویت‌بندی کارها می‌توانید به‌سرعت و بدون مشکلی تمام کارها را انجام دهید.ملاقات‌ها و تماس‌های روز بعد خود را بررسی کنید و برای آنها آماده شوید. هیچ‌چیز بدتر از فراموش کردن یک جلسه کاری یا آماده نبودن برای آن نیست.این کار ممکن است به‌نظر ساده باشد؛ اما یک میز نامرتب اصلا ظاهر خوبی ندارد. محل کار تمیز ذهن شما را باز می‌کند.۱۵ دقیقه آخر یک روز کاری را صرف انجام کارهای بالا کنید. از اجرای درست کارهای تیم مطمئن شوید؛ کارهای روز بعد را اولویت‌بندی کنید و محل کارتان را مرتب کنید.با انجام این نکات صبح روز بعد یک برنامه مشخص برای کارها دارید و بدون تلف کردن زمان، همه کارها را انجام می‌دهید؛ برای همه چیز آماده هستید و بهره‌وری بیشتری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت