بسته سلامت

خواص مفید دانه کاج

مصرف دانه کاج باعث کاهش اشتها می‌شود. براساس مطالعات انجام شده دو ترکیب مهم موجود در این دانه باعث احساس سیری و مانع از افزایش وزن می‌شود. دانه کاج منبع سرشاری از «اسید پینولئیک» است که با تحریک هورمون‌ها باعث کاهش اشتها می‌شود. خواص آنتی‌اکسیدان قابل توجه دانه کاج از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد دفاع می‌کندهمچنین منیزیم فراوان دانه کاج کمک زیادی به کاهش خستگی، تنش می‌کند

چربی سوزی بدن با زنجبیل

زنجبیل دارای خواص چربی سوزیست، که در افزایش سرعت متابولیسم موثر است، بنابراین چربی بیشتری را می سوزاند. علاوه برچربی سوزی، به شما کمک می کند که برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید، که به نوبه خود باعث کاهش مصرف مواد غذایی و مصرف کالری می شود. زنجبیل به عنوان یک مهار کننده طبیعی اشتها کار می کند، که بهترین روش برای از دست دادن وزن است.

چگونه حملات سرگیجه را متوقف کنم؟

:صرف زمان اضافی برای ایستادن و چرخاندن سر.خوابیدن با سر بالا روی دو بالش.به محض اینکه احساس سرگیجه کردید بنشینید.به جای خم شدن هنگام برداشتن چیزی بنشینید.. اگر سرگیجه شدید یا عود کننده شد، باید با پزشک تماس بگیرید. ممکن است یک بیماری زمینه ای وجود داشته باشد که باعث علائم شما شده است. قبل از افزودن هر گونه مکمل گیاهی به رژیم غذایی خود، حتماً با پزشک صحبت کنید.

رفع بوی بد دهان

دستکم دوبار در روز به ویژه بعد از خوردن غذا با استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید. ثابت شده است که خمیردندان با خواص ضد باکتریایی بوی بد دهان را کاهش می دهد. دستکم یکبار در روز از نخ دندان استفاده کنید. نخ دندان کشیدن به روش صحیح، ذرات غذا و پلاک را از بین دندان های شما پاک کرده و به کنترل بوی بد دهان کمک می کند. مسواک زدن زبان با احتیاط ممکن است باعث کاهش بوی بد دهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت