بسته سلامت

رفع مشکلات گوارشی با یک دانه

از رازیانه برای رفع مشکلات مختلف گوارشی از قبیل سوزش سر دل، گاز روده، نفخ، بی اشتهایی و کولیک نوزادان استفاده می شود. همچنین برای عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، سرفه، برونشیت، وبا، کمر درد، شب ادراری و مشکلات بینایی کاربرد دارد. تحقیقات نشان داده اند مصرف رازیانه در زنان شیرده باعث افزایش تولید شیر می شود. از روغن رازیانه به عنوان طعم دهنده در غذاها، نوشیدنی ها و برخی از ملین ها استفاده می شود.

چگونه روده خود را تقویت کنیم؟

حذف تمام غذاهای فرآوری شده از رژیم غذایی می‌تواند به بهبود مشکل روده کمک زیادی کند. با وجود اینکه مصرف غذاهای سریع و فرآوری شده حتی در مواقع عادی مشکل‌ساز است اما کسانی که از مشکلات روده رنج می‌برند، باید به هر قیمتی از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنند.مصرف مقدار زیادی سبزیجات و میوه‌ها نیز می‌تواند درد ناشی از التهاب در قسمت روده را تسکین دهد.نوشیدن مقدار کافی آب و مایعات همیشه روشی مفید است.

رد جوراب روی پا نشانه چیست؟

باقی ماندن رد جوراب می تواند نشانه مشکل قلبی باشد. هنگامی که این قسمت‌ها متورم می‌شوند، بیمار ممکن است متوجه شود که جوراب های او روی پاهایش سفت می‌شود و آثار آن باقی می‌ماند. این بدان معناست که قلب شما ضعیف است و نمی‌تواند خون را به همان اندازه که باید به دور بدن پمپاژ کند.در نتیجه، مایع می‌تواند جمع شود و از اولین مکانی که این اتفاق می‌افتد، در مچ پا است. نارسایی قلبی می‌تواند ناشی از سکته قلبی باشد

خیار میوه عالی برای گرمای تابستان

خیار بیشتر از آب تشکیل شده است، بنابراین خوردن خیار راهی عالی برای هیدراته نگه داشتن بدن است؛ یک فنجان خیار تکه تکه شده فقط ۱۶ کالری دارد، اما با فیبر زیادی که دارد به بدن کمک می کند تا مواد مضر را دفع کند، خیار سرشار از ویتامین C است و به سلامت پوست کمک کرده و به آن در مبارزه با اشعه های سرطان زا خورشید کمک می کند. هندوانه نیز در آفتاب گرم تابستان، طراوت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت