بسته سلامت

فالوده مضر برای کبد چرب

فالوده نوعی دسر ایرانی است که با قرار دادن رشته‌های باریک نشاسته در محلول آب و شکر تهیه می‌شود البته می‌توان در تهیه آن به‌جای شکر، از عسل، قند و نبات هم استفاده کرد. مصرف مداوم فالوده در افراد مبتلا به معده سرد و‌تر و بیماری‌های کبدی مثل کبد چرب توصیه نمی‌شود. : بهتر است برای شیرین کردن فالوده در افراد سالمند یا سردمزاجان از عسل استفاده شود و اگر تخم ریحان یا تخم شربتی به فالوده اضافه شود.

فواید فلفل سیاه برای بدن انسان

درمان بیماری‌های گوارشی، ترمیم پوست و موی سر، درمان سرماخوردگی، سلامت دندان، کاهش افسردگی،نظیم فشار خون، ضدسرطان، درمان سنگ صفرا، رفع حالت تهوع، تقویت ایمنی بدن، درمان سل، درمان پیسی، درمان شوره سر و تقویت استخوان‌ها تنها بخشی از فواید مصرف فلفل سیاه برای بدن انسان است. البته متخصصان طب سنتی مصرف بیش از اندازه این ادویه را برای افراد سالخورده و کودکان توصیه نمی‌کنند.

خواص بی شمار تمشک برای سلامت

آب تمشک تیره برای کاهش وزن بسیار مفید است و می تواند سلول های چربی را تا ۷۳ درصد کاهش دهد و به تنهایی روحیه شما را بهبود ببخشد اما تمشک ها خاصیت های دیگری نیز دارند. آن ها سرشار از ویتامین c می باشند و همچنین می توانند از خستگی مفرط، افسردگی، کاهش انگیزه و دیگر احساسات منفی در فرد جلوگیری کنند. تمشک غنی از الاجیک اسید است که توانایی جلوگیری از سرطان های مختلف را دارد

نکات ایمنی در هوای گرم

در اوایل بعدازظهر (حدود ظهر تا ۳ بعدازظهر) که معمولاً خورشید در شدیدترین حالت خود قرار دارد، بیرون نروید. لباس‌های سبک و رنگ روشن در قالب پارچه‌های قابل تنفس مانند پنبه یا پارچه‌ای که عرق را دفع می‌کند بپوشید. از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید. قبل از بیرون رفتن از یک ضد آفتاب مقاوم در برابر آب استفاده کنید و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید. قبل، حین و بعد از بیرون رفتن یا ورزش چند فنجان آب بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت