بسته سلامت

حداقل رساندن خطر عفونت دندان ها

دندان های خود را دو بار در روز با یک خمیر دندان مناسب مسواک بزنید. بلافاصله پس از مسواک زدن چیزی نخورید و ننوشید. برای تمیز نگه داشتن دهان خود از دهان شویه استفاده کنید. اگر بهداشت دهان و دندان ضعیفی دارید، از مصرف غذا های شیرین و نوشیدنی های گازدار خودداری کنید. در فواصل منظم به دندان پزشک مراجعه کنید. استفاده از نخ دندان به‌صورت حداقل یک‌بار در روز. مسواک زدن دو بار در روز.

توت فرنگی برای بهبود سلامت مغز

توت فرنگی به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها از سلول های مغزی در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کنند. همچنین تغییرات نورون ها را خنثی می کند و در نهایت منجر به بهبود سلامت مغز می شود. مصرف توت فرنگی می تواند کاهش حافظه در زنان مسن را به تأخیر بیندازد. این وضعیت را می توان به وجود فلاوونوئیدها در توت فرنگی نسبت داد. بیماری های مغزی مانند:پارکینسون و آلزایمر را به علت افزایش پروتئین کاهش می دهد

ترک نکردن رفتار‌های ناسالم

رفتار‌های ناسالم خوردن، آشامیدن و خوابیدن است. متعادل کردن تغذیه، و استراحت زیاد فرمول خوبی برای بهبود سلامتی و سلامت مغز شما است. رژیم‌های غذایی سرشار از میوه ها، سبزیجات، پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و غلات کامل برای داشتن مغزی سالم و شاد ضروری هستند. رژیم‌های مدیترانه‌ای همگی ارزش توجه دارند، زیرا با کاهش خطر زوال شناختی مرتبط هستند. رژیم غذایی با مشورت پزشک داشته باشید.

خواص درمانی گل گاو زبان

این گیاه، علائم تنگی نفس و آسم را بهبود می‌بخشد. آنتی‌اکسیدان موجود در این گیاه، التهاب ریه را رفع می‌کند. از خواص مهم گیاه گل گاو زبان این است که در پیشگیری از سرطان، نقش موثری دارد. استرس یکی از عوامل مهم ابتلا به سرطان است که آنتی‌اکسیدان گیاه گل گاو زبان با استرس مبارزه می‌کند. دمنوش گیاه گل گاو زبان آرام‌بخش است. اگر احساس خستگی می‌کنید، یک فنجان از این دمنوش حال شما را بهبود می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت