بسته سلامت

اکسیر جوانی مغز را بشناسید

نوشیدن آب چغندر به ویژه قبل از ورزش سبب کاهش فشارخون، بهبود گردش خون در بدن و خون‌رسانی بهتر به مغز می شود و از این‌طریق در جوان‌سازی مغز موثر است. این ماده غذایی و سایر سبزیجاتی که به این شکل، ریشه های خوراکی هستند، موادمعدنی مفید خاک به ویژه نیترات معدنی را جذب می کنند؛ نیترات معدنی در بدن انسان به اکسید نیتریک تبدیل می شود که همین موضوع کاهش فشار خون را به دنبال دارد.

مبارزه با آکنه با آویشن

آویشن خواص زیادی در طب سنتی دارد و مصرف غذایی، دارویی و غیره دارد اگر از خرید و امتحان داروهای بدون نسخه برای جوش که نتیجه خوبی ندارند خسته شده‌اید، ممکن است خوش شانس باشید. آویشن به دلیل خواص ضد باکتریایی خود شناخته شده است و ممکن است آینده ای به عنوان یک عنصر مبارزه با آکنه داشته باشد..اسانس آویشن فعالیت ضد باکتریایی در برابر باکتری ایجاد کننده آکنه دارد.

فواید شگفت انگیز لیمو ترش

کمک به پاکسازی کلیه و کبد، پیشگیری از علائم آسم، تقویت سیستم ایمنی بدن، ، پیشگیری و درمان استرس و افسردگی، کاهش خطر سکته مغزی، کمک استثنایی برای مبارزه با التهاب، کنترل فشار خون. کاهش سلول های سرطانی در بدن، محتوای تغذیه ای پوست لیموترش. پوست لیمو ترش دارای خواص ضد باکتریایی قوی است و به طور موثر با باکتری‌ های رایج ایجاد کننده بیماری‌های دهان و دندان مبارزه می‌ کند.

خواص عالی گیاه بابا آدم

عرق گیاه باباآدم افزاینده هورمون رشد است بنابراین کسانی که در سنین رشد قرار دارند و مایل به افزایش قد هستند‌، بهتر است از شکل تقطیر شده آن استفاده کنند. از دیگر خواص بابا آدم دفع اسید اوریک از بدن است. بابا آدم با داشتن این خاصیت موجب افزایش بهبود در بیماران مبتلا به نقرس می‌شود. ترکیبات موجود در روغن بابا آدم موجب استحکام و رشد ریشه مو‌ها می‌شود. ریشه گیاه بابا آدم می‌تواند خون را تصفیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت