بسته سلامت

خواص ارده شیره برای سلامتی

ارده یک خوراکی پرچرب می باشد اما چربی آن کاملا طبیعی و مفید می باشد، خوردن ارده شیره باعث پیشگیری از لخته شدن خون در بدن می شود و فشار خون و تنظیم فشار خون می شود. ترکیب شیره با ارده پلاکت خون را بالا می برد و بسیار مفید است برای کسانی که پلاکت خون پایینی دارند. شیره انگور موجب خونسازی می شود و همچنین ضد نفخ است و مخلوط آن با ارده خاصیتش را چندین برابر خواهد کرد.

چربی هایتان را سه سوته بسوزانید

کنگر علی رغم اینکه فیبر بالایی داشته و خاصیت سیرکنندگی دارد، از سطح انرژی بسیار پایینی برخوردار است. با توجه به خاصیت سیرکنندگی و از طرفی میزان پایین کالری این سبزی، افراد می توانند از این سبزی برای رژیم لاغری خود استفاده کنند. به دلیل قند پایین، مصرف کنگر برای بیماران دیابتی و مبتلایان چربی خون هم توصیه می شود. توصیه می شود افراد از سرخ کردن کنگر و مصرف روغن در کنار آن خودداری کنند.

پوست آرنج و پاشنه خود را نرم کنید

برای کاهش سلول های مرده و خشکی پوست پاشنه پا به سراغ پوست لیموترش بروید. پوست رنده شده دو عدد لیموترش را داخل نیم لیتر آب بریزید و اجازه دهید به همراه رزماری و وانیل بجوشد. سپس بگذارید چند ساعت بماند. در نهایت محلول را داخل اسپری های پلاستیکی بریزید و در مناطقی که می خواهید اسپری کنید. با این کار هم به محیط زیست آسیبی نمی زنید و هم اینکه بدن تان در معرض ترکیبات شیمیایی قرار نمی گیرد.

خواص فلفل قرمز چیلی برای بدن

خوردن غذاهای حاوی فلفل چیلی می تواند برای افرادی که از دیابت رنج می برند، بسیار مفید باشد. به نظر می رسد که چیلی مقدار انسولین مورد نیاز برای هضم غذا، تبدیل به سطح کلی قند خون را کاهش می دهد. این کاهش در تولید انسولین نیز به کاهش فشار کبد کمک می کند. حتی افزودن مقدار کمی فلفل چیلی به رژیم غذایی شما می تواند منجر به بهبودی تدریجی و چشمگیری در وضعیت سلامتی شود. با فلفل ملایم شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت