بسته سلامت

با این صیفی نیازی به عینک نخواهید داشت

سلامت چشم‌ها از خواص کدو سبز به شمار می‌رود. این نوع سبزی سرشار از لوتئین و زیگزانتین است که دو نوع آنتی‌اکسیدان هستند که نشان داده شده از بیماری تباهی لکه‌ی زرد ناشی از افزایش سن پیشگیری می‌کنند. در نظر داشته باشید که بعضی از بیماری‌های چشمی خطرناک از جمله آب سیاه چشم و بیماری تباهی لکه‌ی زرد هیچ علامت هشداردهنده‌ای ندارند. بنابراین مواد غذایی مفید برای چشم‌ها را در رژیم غذایی خود جای دهید

خطر مرگ با مصرف این نوبرانه بهاری

چغاله بادام از جمله میوه هایی است که نوع رسیده آن خواص بیشتری دارد. این میوه برای دستگاه گوارشی مفید بوده و همچنین مانع گرفتگی عضلات می شود. اما اگر چغاله بادام اگر زیاد مصرف شود رودل، بهم ریختن وضع گوار را در پی دارد. اغلب چغاله بادام های با رگ خفیفی از تلخی همراه است. این تلخی به دلیل وجود نوعی سم آشنا در چغاله بادام است که با مصرف زیاد چغاله بادامی ممکن است افراد دچار مسمومیت شوند.

ادویه که سیستم ایمنی را بالا می برد

کورکومین ترکیب فعال زردچوبه است که طبق تحقیقات به‌طور مؤثر انواع مختلف رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد، آنزیم‌های خنثی‌کننده‌ی رادیکال‌های آزاد را کنترل می‌کند و به جلوگیری از ایجاد رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. با توجه به نقشی که رادیکال‌های آزاد در بروز بسیاری از بیماری‌ها ایفا می‌کنند، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زردچوبه می‌توانند این ادویه را به یک مکمل مفید برای حفظ سلامت سیستم ایمنی تبدیل کنند.

استفاده از ژل مرطوب برای پوست

از دلایلی که باعث تحریک پوست می شود رطوبت اضافی است. اگر قبل از استفاده از ماسک هر روز از یک مرطوب کننده قوی استفاده می کنید باید بدانید که تحریکات پوستی را بدتر می کند زیرا باعث ایجاد لایه ای انسداد بر روی پوست شده که رطوبت و گرما را در پوست به دام می اندازد.در عوض، از یک مرطوب کننده با بافتی سبک تر مانند یک ژل مرطوب کننده استفاده کنید، این امر در مورد افرادی که دارای پوستی چرب، نیز صادق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت