بسته سلامت

کرم ضدآفتاب را روی صورت خود نمالید

برخلاف روغن های ضروری، لازم نیست کرم ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید. کرم ضد آفتاب در واقع سپر پوست است، بنابراین از آن مانند یک سپر استفاده کنید. برای این منظور لازم است که کرم ضد آفتاب را به صورت نقطه نقطه روی تمام پوست صورت خود بگذارید، سپس آن را روی صورت تا پشت گردن و گوش خود پخش کنید. کرم ضد آفتاب را باید مستقیماً روی پوست پخش کنید تا از آن محافظت کنید.

عوارض نخوردن آب کافی

نوشیدن آب کافی در روز به بهتر شدن عملکرد بدن کمک بسیار زیادی می کند و همینطور نخوردن آب کافی هم سلامت شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. هیدراسیون خوب بدن می تواند به جلوگیری یا کند کردن پیشرفت تغییرات درون قلب که می ‌تواند منجر به نارسایی شود، کمک کند. مایعات چه آب باشد و چه چای؛ برای طیف وسیعی از عملکرد های بدن از جمله کمک به قلب برای پمپاژ خونضروری هستند.

دنیای شیرین خواص و فواید شکلات داغ

مصرف شکلات سبب تحریک فعالیت انسولین در بدن می ‎شود و همچنین مطالعات دیگر نشان می ‎دهند که افزایش مصرف کلسیم، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش می ‎دهد. شیر موجود در شکلات داغ می ‎تواند از شما در برابر سکته مغزی و قلبی محافظت کند. شکلات داغ همچنین حاوی مقادیر بالاتری از آنتی اکسیدان در مقایسه با چای سبز و چای سیاه می‎ باشد و آنتی اکسیدان از بروز خونریزی های کلیوی نیز جلوگیری می ‎کند.

خواص ضدباکتری گل سرخ

گل سرخ می تواند در درمان حصبه، اسهال، وبا، مسمومیت غذایی و بیماری های ناشی از باکتری استفاده شود. علاوه بر این، می تواند عفونت های باکتریایی داخلی در روده بزرگ،معده،روده و مجاری ادراری و همچنین عفونت های خارجی بر روی پوست،گوش،چشم و زخم را درمان کند.گل سرخ حاوی مقادیر بالایی از ویتامین و یک آنتی اکسیدان قدرتمند است. این ویتامین مهم می تواند به محافظت از سلول های بدن کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت