بسته سلامت

سم زدایی را فراموش نکنید‌

سم زدایی و پاکسازی بدن اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید استرس را از خودتان دور کنید که این کار خود یک نوع سم زدایی است. دور کردن لوازم الکترونیکی مانند موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ هم تا حد زیادی پاک سازی محسوب خواهد شد.سعی کنید از میوه های تازه هر فصل، سبزیجات هر فصل و آجیل‌ ها و مواد غذایی سالم استفاده کنید که قطعاً طول عمرتان را بالا می‌ برد و از پیری زود رس جلوگیری خواهد کرد.

بهترین راه برای جلوگیری از سفید شدن مو

مثل همیشه استرس در کنار ریزش مو و پیری پوست در سفید شدن موها هم نقش دارد. یک تغذیه و برنامه غذایی سالم و سرشار از ویتامین های گروه B به خصوص B12 از سفید شدن موها جلوگیری می کند. همچنین مصرف شیر و لبنیات و تخم مرغ هم از سفید شدن موها جلوگیری می کند. موی سفید در بعضی شرایط نتیجه مصرف سیگار و مواد مخدر دیگر است. موهایتان را هر چند وقت یکبارماساژ دهید.

درمان اورژانسی افت ناگهانی فشار خون

مقداری چای دارچین میل کنید تا به سرعت تاثیر آن را در بالا بردن فشار خونتان مشاهده کنید؛ برای این کار با توجه به اینکه تهیه دمنوش از چوب دارچین مقداری زمانبر است و در لحظه اورژانس ممکن است تهیه دم نوش از چوب دارچین موجب صرف زمان شود، توصیه می‌شود از پودر دارچین استفاده کنید و مقداری از پودر آن را داخل آب جوش ریخته، بعد از چند دقیقه که دم کشید با عسل شیرین و میل کنید که موجب تعدیل فشارخون می شود.

‌دیابتی‌ها عدس بخورند‌

عدس به جهت اینکه حاوی مقدار زیادی فیبر است، به دیابتی‌ها توصیه می‌شود. به منظور پیشگیری از ابتلا به دیابت و کنترل آن باید از مصرف غذاهای آماده و موادی که نسبت به محتویات، آن اطلاعی وجود ندارد پرهیز شده و از مصرف زیاد غذاهای سرخ شده خودداری شود. به جای این مواد مضر می‌توان از انواع سبزیجات مانند شلغم، چغندر سبز، چغندر برگ، جو و همچنین ماهی و از بین حبوبات از عدس که حاوی زیادی فیبر است استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت