بسته سلامت

جایگزین‌های گیاهی در رژیم غذایی‌

به‌جای شیر معمولی بیشتر از شیر بادام، شیر برنج، شیر سویا و شیر نارگیل شیرین‌نشده استفاده کنید. به‌جای گوشت قرمز بیشتر از لوبیا و حبوبات استفاده کنید. به‌جای پنیر بیشتر از حمص، روغن زیتون و همراه با سبزیجات استفاده کنید.به‌جای تخم‌مرغ بیشتر از کره بادام و جو دوسر استفاده کنید.خوردن صبحانه انرژی موردنیاز را برای فعالیت‌های فیزیکی در طی روز فراهم می‌کند.مصرف صبحانه از وسوسه خوردن هله‌هوله‌ها جلوگیری می‌کند.

استفاده نکردن از اسکراب برای زیر بغل

متخصصان می گویند زیر بغل نیز نیاز به لایه برداری دارد؛ مخصوصا اگر آن را شیو می کنید. با استفاده از اسکراب و لیف؛ زیر بغل خود را به آرامی تمیز کنید و اگر پوست زیر بغل تان حساس است از شوینده صورت خود استفاده کنید. هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید.قوی بودن به معنای بهتر بودن نیست و بهتر است از شوینده هایی؛ مثلِ صابون های انتی باکتریال که پوست را تحریک و خشک می کنند استفاده نکنید.

استفاده از تشک نامناسب

اگر جزو افرادی هستید که به پهلو می خوابید، بسیار مهم است که از تشک فومی استفاده کنید که پوزیشن بدن تان را بهبود می بخشد و باعث می شود تا شانه ها، گردن و لگن حالت مناسبی داشته باشند، از تشک های قدیمی و بی کیفیت هرگز استفاده نکنید. معمولاً برای روبالشی نخ بهتر از همه جنس های دیگر می باشد، زیرا راحت شسته می شود و حس بهتری هنگام خواب به شما خواهد داد و بر روی کیفیت خوابتان تاثیر می گذارد

استفاده زیاد از گیاهان مضر است؟

اگر می خواهید داخل اتاق تان گیاه بگذارید، این کار را انجام دهید اما مراقب باشید که تعداد گیاهان را خیلی افزایش ندهید، زیرا تاثیر برعکس خواهد داشت. یک یا دو عدد گیاه برای اتاق خواب کافی است.منظور از ساعت مکانیکی ساعت هایی است که عقربه های آنها هنگام شب خیلی زیاد صدا می دهند و ممکن است اعصاب تان را به هم بریزند. بالشی که انتخاب می کنید، نباید نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد تا گردن شما دچار مشکل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت