بسته سلامت

کشمش برای سلامت قلب

کشمش دارای آهن، کلسیم ویتامین های گروه ب می باشد. کشمش دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از تخریب سلولی جلوگیری می کند. کشمش مصرف کنید تا سستی از بدن شما خارج شود و آب اضافی بدن شما خارج شود.باعث خوشبو شدن دهان می شود. اگر می خواهید سلامت قلب خود را تضمین کنید از کشمش در رژیم غذایی خود استفاده کنید، شما می توانید با مصرف کشمش گلیسیرید بدن خود را کاهش دهید.

با نفخ معده به راحتی مقابله کنید

ماست به‌دلیل عدم‌وجود لاکتوز نفخ ایجاد نمی‌کند. لاکتوز نوعی قند است که هضم مشکلی دارد و می‌تواند زمینه‌ساز نفخ باشد. علاوه بر این، ماست سرشار از پروبیوتیک‌هاست که گوارش را تسهیل کرده و از بروز ناراحتی‌های روده پیشگیری می‌کند. کدوسبز سرشار از فیبرهای حل‌شدنی است که برخلاف فیبرهای حل‌نشدنی هضم بسیار راحت‌تری دارد و از تحریک و فشار به روده‌ها جلوگیری می‌کند.

استرس موجب سوزش معده می شود

یکی از مهم‌ترین علت های ریفلاکس و در نتیجه سوزش معده، استرس است. برای اینکه سطح استرس کاهش یابد بهتر است به‌اندازه کافی منیزیوم در رژیم غذایی گنجانده‌شود. نان سبوس‌دار، عدس و اسفناج منابع غنی منیزیوم هستند. البته مصرف کافی ویتامینB6 نیز برای تثبیت منیزیوم ضروری است که ماهی سالمون، نخود، آب‌هویج، موز، فندق و آلو جزء منابع غنی این ویتامین محسوب می‌شوند.

جوانه ماش منبع عالی از پروتئین

جوانه های ماش یک منبع عالی از پروتئین با کیفیت بالا هستند و به طور متوسط حدود ۵ گرم پروتئین را با مصرف یک فنجان جوانه ماش دریافت می کنید. الیاف رژیمی که در جوانه های ماش وجود دارد، سلامت گوارشی ما را بهبود می بخشد.جوانه های خوش رنگ ماش همچنین دارای کالری کمی هستند و هیچ چربی ندارند، که در مورد کاهش وزن و بهبود سلامت قلب و عروق، بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت