بسته سلامت

دارچین برای تقویت مو

دارچین برای مو مفید است و آن را تقویت می کند. با مصرف منظم دارچین، می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید. اگر پوست سر شما حساس نیست، می توانید دو قاشق غذاخوری عسل و نیم فنجان روغن زیتون گرم را با دارچین ترکیب نمایید و روی سرتان اعمال کنید. برای غلیظ تر شدن این ترکیب، می توانید تخم مرغ را نیز به آن اضافه کنید و سپس موهایتان را با رطوبتی که دارد شانه کنید و بعد از ۱۵ دقیقه، با شامپو و آب ولرم بشویید.

حداقل ۵ روز قرنطینه برای اومیکرون

فرد مبتلا به اومیکرون باید حداقل ۵ روز در قرنطینه باشد و چنانچه بدون علامت شود، می‌تواند با دیگران تماس داشته باشد و پس از این مدت هم حتماً با ماسک وارد اجتماع شود. اومیکرون در مقایسه با سایر سویه‌های کرونا بیشتر کودکان را درگیر می‌کند، واکسیناسیون نشدن در برابر کرونا یکی از مهم‌ترین علت‌های ابتلای کودکان به اومیکرون است. بستری و مرگ و میر واکسن‌نزده‌ها ۹۰ درصد بیش از سایر گروه‌ها است.

گل کلم برای تقویت سیستم ایمنی بدن

گل کلم غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی است. حضور
ویتامین C همراه با سایر ترکیبات سودمند موجود در آن به جلوگیری از انواع مختلف عفونت کمک می کند و مکانیسم های دفاعی بدن را تقویت می کند و مانع از بروز التهاب ناشی از بیماری ها می شود.. مطالعات نشان می دهند که مصرف گل کلم در پیشگیری از التهاب و اختلالات متابولیکی در بدن مفید است و سبب سوختن چربی بدن می شوند.

توصیه بهداشتی برای زنان بالای ۴۰ سال

اولین توصیه این است که روز خود را با یک صبحانه سالم آغاز کنید. وعده غذایی صبحانه را نادیده نگیرید زنانی که صبحانه می خورند، وزن بیشتری از دست می دهند و روند کاهش وزن در آنان نسبت به افرادی که رژیم “کم کربوهیدرات” دارند، پایدارتر است.انجام مرتب حرکات ورزشی برای آنان ضرورت دارد و لازم است حداقل نیم ساعت در روز فعالیت بدنی داشته باشند.این دوره زمانی است که زنان باید به سلامت استخوان‌های خود توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت