بسته سلامت

در روز حتما چند دقیقه چرت بزنید

چند دقیقه چرت زدن، می‌تواند به بهبود فعالیت مغز کمک کند. داشتن یک چرت کوتاه (در حالت ایده آل ۲۰ دقیقه و حداکثر ۳۰ دقیقه) و با فاصله‌ ۷ تا ۸ ساعت قبل از خواب شبانه، می‌تواند مزایای زیادی چون بهبود عملکرد مغز، تسکین استرس و آرامش به همراه داشته باشد هیچ عامل دیگری نمی‌تواند به اندازه‌ چرت زدن در ترمیم و بازیابی مؤثر باشد.ساعات ابتدایی بعد از ظهر بهترین زمان برای چرت زدن است.

ذرت مفید برای بهبود گردش خون

ذرت حاوی مقادیر قابل توجه آهن و فولات است که به بهبود گردش خون و اکسیژن در بدن کمک کرده و با تقویت فولیکو ها باعث افزایش رشد موی سر می شود. ذرت زرد حاوی مقادیر بسیار بالای آنتی اکسیدان های است که به سلامت چشم ها کمک کرده و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهند. مقادیر بالای فیبر موجود در ذرت به بهبود هضم غذا کمک می کند، باعث پاک سازی معده می شود.

خاصیت ضد پیری عسل

بهترین روش طبیعی برای کاهش سرعت پیری مصرف آنتی اکسیدان ها است و عسل سرشار از آنتی اکسیدان است. عسل همیشه بهترین ایده برای مرطوب کردن و استفاده از سرم های مغذی بر روی پوست شماست اما مصرف عسل هر شب قبل از خواب به شما در مبارزه با علائم پیری از درون کمک می کند و آن را به یک عامل قدرتمند تبدیل می کند. اگر می خواهید سلامت روان خود را حفظ کنید و با انگیزه بیدار شوید ، هر شب عسل مصرف کنید.

مهمترین خواص اسفناج چیست؟

کمک به دفع سموم بدن: اسفناج غنی از فیبر است و فیبر هم برای سلامت دستگاه گوارش مفید است. سلامت و تقویت استخوان‌ها: دریافت کم ویتامین باعث افزایش خطر شکستگی و پوکی استخوان می‌شود و مصرف این ویتامین برای سلامت و تقویت استخوان‌ها بسیار مفید است و چون اسفناج حاوی ویتامین است پس برای تقویت استخوان‌ها ضروری است. ‌‌افزایش قوه بینایی: اسفناج موجب تقویت چشم بخصوص برای نوجوانان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت