بسته سلامت

خاصیت آنتی اکسیدانی زنجبیل

زنجبیل بیشترین اثر آنتی اکسیدانی را بین این سه ادویه دارد. آنتی اکسیدان ها به پیشگیری از آسیب سلولی که از التهاب ناشی می شود، کمک می کنند. زنجبیل دارای خواص ضد ویروسی است. در مطالعاتی پژوهشگران دریافتند که زنجبیل در برابر درد و تب موثر عمل می کند. زنجبیل تازه دارای آثار ضد ویروسی در مدل های عفونت تنفسی است. زنجبیل خشک شده اثری مشابه را نشان نداد. به نظر می رسد زنجبیل تکثیر ویروس را متوقف می کند

درمان سرماخوردگی با شیردارچین

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به صورت مکرر خصوصا در ماه های سرد سال به سرماخوردگی و عوارض آن همچون سرفه مبتلا می شوید، مصرف روزانه شیر دارچین به دادتان خواهد رسید. ترکیب شیر دارچین باعث کاهش وزن می شود. یکی دیگر از شگفتی های جادویی دارچین این است که متابولیسم و روند هضم را سریعتر می کند. متخصصین تغذیه یک لیوان شیر گرم همراه با یک تکه دارچین توصیه می کنند.

مصرف آسپیرین در هنگام حمله قلبی

آسپیرین قادر به کاهش شدت حملات قلبی عروقی خواهد بود. با این حال، آسپیرین به تنهایی نمی تواند حمله قلبی را درمان کند و نباید تصور کنیم که مصرف چند دوز از این دارو ما را از خطر حمله قلبی نجات خواهد داد.توصیه می شود قبل از مصرف آسپیرین برای حمله قلبی مشکوک، با ۱۱۵ و یا شماره اورژانس محلی تماس بگیرید. اپراتور می تواند در مورد مصرف آسپیرین و همچنین دوز لازم توصیه های ضروری را در اختیار شما قرار دهد.البته حتی اگر اپراتور آسپیرین را پیشنهاد نکند، بیمار ممکن است آن را در بخش اورژانس مرکز درمانی طبق صلاح دید پزشک دریافت کند.

خاصیت ضد قارچی روغن کالاندولا

روغن کالاندولا دارای خواص ضد قارچی، ضد التهابی و ضد باکتریایی است که می توانند آن را در التیام زخم ها، تسکین اگزما و تسکین جوش ناشی از پوشک تبدیل به فرآورده ای مفید کنند. همچنین کالاندولا از دیرباز به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی نیز کاربرد داشته است.روغن مذکور از دم کردن گل همیشه بهار در روغن حامل به دست می آید. گفتنی است که آن را می توان به تنهایی یا برای تهیه پماد، کرم و مرهم استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت