بسته سلامت

ویتامین ضد پیری

ریبوفلاوین یا ویتامین ب ۲ سلامت پوست و مو را تامین کرده و از پیری بدن جلوگیری می کند. این ویتامین برای متابولیسم پروتئین ها، چربیها و کربوهیدرات ها ضروری است. به این ویتامین “ویتامین زیبایی” نیز می گویند زیرا در سنتز مولکول های پروتئین در بدن نقش دارد و پیری را کند می کند. برای تعیین سطح ویتامین ب۲ در بدن، از متخصصان کمک گرفته شود و مناسب ترین دوز ریبوفلاوین را انتخاب کنید.

ماست و جو دوسر چربی سوز

بلغور جو دوسر، دارای خواص ویژه برای مبارزه با کلسترول خون است. به همین دلیل هم جو دوسر به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترکیب شدن با ماست و اضافه شدن به برنامه کاهش وزن تبدیل می‌شود. کسانی که از بلغور جو دوسر به‌عنوان یکی از اجزای ثابت رژیم غذایی استفاده می‌کنند، پس از مدتی اشتهای خودشان را کاهش می‌دهند، مجموعه کالری‌های دریافتی روزانه را کمتر می‌کنند و احساس رضایت مندی دارند.

ارزش غذایی بادام برای افزایش قد

تاثیر مثبت بادام برای افزایش قد را نمی توان نادیده گرفت. بادام به عنوان یکی از آجیل های با کیفیت و مقوی می تواند در افزایش قد و تامین انرژی لازم برای بدن موثر باشد مغز بادام در مقایسه با دیگر مغز ها مواد مغذی و ترکیبات مفید بیشتری دارد و در جذب فسفر،منگنز،کلسیم و فیبر کمک می کند جالب است بدانید چربی بادام از گونه های مضر نمی باشد و مصرف آن برای افرادی که چربی خون دارند مشکلی به وجود نمی آورد.

صبحانه پیشنهادی برای یک روز خوب

نوشیدنی های تازه مثل شیر، آب پرتقال و آب هویج طبیعی برای شروع صبح بسیار عالی است.
با توجه به اینکه کارشناسان تغذیه پیشنهاد می دهند که مصرف حبوبات و یا غذاهای پخته شده با آن را به صورت روزانه در وعده های غذایی خود داشته باشیم، می توانیم در وعده غذایی صبحانه از خوراک هایی مثل عدسی، لوبیا پخته و یا آش استفاده کنیم. غذاهایی مثل فرنی، شیر برنج و حلیم از جمله غذاهای با ارزش غذایی اُست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت