بسته سلامت

ناشتا ماست نخورید

برخی کارشناسان ماست به همراه میوه را صبحانه‌ای سالم می دانند که به کاهش وزن کمک می‌کند، اما انواع ماست‌های آماده که برچسب بدون چربی خورده‌اند، اغلب پُر از قندند تا نبود چربی را جبران کنند. علاوه بر این، دلیل اصلی خودداری از خوردن ماست با معده خالی این است که فواید باکتری‌های اسید لاکتیک موجود در ماست به دلیل اسیدیته زیاد محیط معده در صبح بی اثر می شود؛ بنابراین با مصرف ماست در صبح مضر می باشد.

خاصیت ضد باکتریایی کندر

خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی کندر باعث کاهش عفونت نایژه‌ها در ریه می‌شود و با کاهش التهاب و گرفتگی رگ‌های خونی باعث می‌شود که سلامتی ریه‌ها بازگردد. از خونریزی‌های داخلی ریه جلوگیری می‌نماید و حالت‌های آسمی را برطرف و حملات آسمی را کنترل می‌کند. مصرف کندر موجب بهداشت دهان و تقویت لثه‌ها می‌گردد که باعث خوشبو شدن دهان و تنفس می‌شود. یا کندر می‌توانید سلامت ریه‌های خود را ارتقا دهید

بهبود سلامت مو سر با شلغم

مصرف منظم شلغم باعث تاثیر خوبی روی موهای شما خواهد شد. علتش این است که شلغم دارای مقدار زیادی از مس است. مس ترکیبی است که تاثیر زیادی بر تشکیل سلول های ملانین دارد. ملانین ماده ای است که نقش بزرگی را ایفا می کند تا رنگ موهای شما را تامین کند. علاوه بر آن، ملانین نیز غنی از مواد مغذی نظیر بتا – کاروتن، ویتامین است. همه آن ها برای بهبود سلامت موی شما مهم بوده و آن را محکم تر می کند.

شناسایی اومیکرون بااین علامت ساده

اولین نشانه ابتلا به سویه اُمیکرون تغییر در صدای شماست؛ به این معنا که باید مراقب هر گونه تغییر در صدای خود باشید. سویه اُمیکرون به دلیل ماهیت بسیار عفونی خود سریع‌تر از سویه‌های قبلی ویروس کرونا گسترش می‌یابد و همچنان افراد را با علائمی شبیه سرماخوردگی گرفتار می‌کند.کارشناسان هشدار می‌دهند علائم و نشانه‌ها خفیف‌تر و بسیار شبیه‌تر به سرماخوردگی است؛ ممکن است ابتلا به این سویه نادیده گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت