بسته سلامت

علائم اومیکرون شبیه سرماخوردگی

ابتلاء به اومیکرون نشانه‌هایی شبیه به سرماخوردگی دارد. آبریزش بینی، عطسه، سردرد، خستگی و گلودرد از نشانه‌های اومیکرون است و در سرماخوردگی‌های معمول چنین علائمی شایع است، با بروز این علائم ضرورت دارد بیمار به پزشک مراجعه کند و در صورت نیاز تست کرونا بدهد تا در صورت ابتلای قطعی به کرونا زمان طلایی برای درمان از دست نرود. بهترین گزینه برای مقابله با بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کنجد برای کاهش فشار خون

امروزه، پرفشاری خون، مشکل سلامتی شایعی میان زنان و مردان در گروه های سنی مختلف است. مطالعات نشان داده اند که استفاده از روغن کنجد می تواند پرفشاری خون را کاهش دهد. منیزیم موجود در این روغن به کاهش فشارخون کمک می کند. طیف گسترده مواد معدنی و ویتامین های موجود در این روغن، می تواند به تقویت سیستم ایمنی تان کمک کند. آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی کنجد، در مبارزه با عناصر سرطان زا، به بدن کمک می کنند.

بیماری وحشتناک در کمین قلیانی‌ها

زمانی، استاد بیماری‌های مغز و اعصاب گفت:بیماری «آر سی وی اس» باعث تنگ شدن رگ‌های مغز به شکل موقت و سردرد شدید می‌شود که علت مهم این بیماری مصرف مواد مخدر است. وی با اشاره به بروز سردرد شدید در اثر ابتلا به این بیماری، ادامه داد: چیزی که می‌تواند این بیماری را همراه با سکته مغزی ایجاد کند مصرف قلیان است که اکنون در کشور خیلی رایج است. برخی داروهای بدن سازی نیز سبب بروز بیماری آر سی وی اس می‌شوند.

اسفناج برای درمان یبوست

از آنجا که اسفناج فیبر بالایی دارد، برای کمک به نظم روده مفید است. اگر شما از یبوست رنج می برید، اسفناج می تواند راه حلتان باشد. اسفناج خام، بهترین مواد آلی را برای تمیز کردن، بازسازی و احیا بخش روده را دارد. آب اسفناج خام – ۱۰۰ میلی لیتر، و مخلوط کردنش با مقدار مشابه آب و مصرف دو بار در روز، شایع ترین موارد یبوست را ظرف چند روز درمان خواهد کرد. یکی دیگر از فواید شگفت انگیز اسفناج این است که به رشد مو کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت