بسته سلامت

درمان بی خوابی با جوز هندی

جوز هندی، بیخوابی را درمان می کند، حاوی میریستیکین است، که یک آرام کننده است و به خوابیدن طبیعی کمک می کند. شما می توانید یک قاشق پودر جوزهندی را با یک قاشق چایخوری آب انگورفرنگی، مخلوط کنید و ۳ بار در روز مصرف کنید. یک هشتم قاشق چای خوری پودر جوزهندی را در یک فنجان شیر ولرم، مخلوط کنید، یک چهارم قاشق چای خوری پودر جوزهندی را بردارید آن را به یک فنجان آب اضافه کنید.

دفع سنگ کلیه

نوشیدن آب و مایعات زیاد، مصرف چای کم رنگ، عرق خارشتر، هندوانه و کاهش مصرف نمک و پروتئین های حیوانی می‌تواند موجب دفع سنگ شود. همچنین گرم نگه داشتن کلیه‌ها هم می تواند به دفع سنگ کمک کند. اما سنگ های ۵ تا ۷ میلیمتری معمولا به خودی خود دفع می شوند و نیازی به سنگ‌شکن ندارند. اگر کلیه دچار مشکل شود، خون سازی هم دچار مشکل خواهد شد. خونریزی می‌تواند موجب کم خونی در بدن شود.

درمان جوش با سبزیجات تازه

جوش و آکنه از مشکلات رایج پوست است که می توانید بدون دارو و مواد شیمیایی، از مواد غذایی و میوه های ضد آکنه و جوش استفاده کنید. کلم بروکلی، کلم پیچ، اسفناج دارای مجموعه ای از مواد مغذی مانند فولات، آهن، کلسیم، منیزیم، هستند که برای حفظ تعادل کلی مواد مغذی در بدن ضروری هستند. داشتن پوستی سالم به معنای بدنی سالم است. اگر رژیم غذایی متعادلی داشته باشید مطمئنا صورتی صاف خواهید داشت.

درمان یبوست نوزادان با شیر خشت

گیاه معجزه گر شیرخشت طبیعت گرمی داشته و پایین آورنده تب نوزادان میباشد، ضد درد معده، مسهل و خلط آور می باشد و مهمتر از همه مناسب برای تمامی سنین می باشد.تحقیقات ثابت کرده است که شیرخشت توانایی محافظت انسان در برابر تاثیرات اتمی را دارد مصرف این ماده شگفت انگیز یبوست را در دوران نوزادی درمان می کند.برای خارج کردن موادی که موجب بیماری انسان شده است از داروهای گیاهی متداولی در طب سنتی استفاده می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت