بسته سلامت

این ویتامین قاتل استرس است

مصرف مکمل امگا ۳ ممکن موجب افزایش محافظت در سطح سلولی مغز شده و استرس را کاهش دهد. امگا ۳ با سرکوب آسیب و افزایش محافظت در سطح سلولی در طول و بعد از یک رویداد استرس زا، به کند کردن اثرات پیری کمک کند. مصرف روزانه مکمل‌های حاوی ۲.۵ گرم امگا ۳ بهترین کمک به بدن برای مقاومت در برابر اثرات مخرب استرس است.

وای فا مضر برای رشد دوران کودکی

قرار گرفتن در معرض سیگنال های وای فای و تلفن همراه می تواند توسعه سلولی نرمال را به ویژه در جنین در حال رشد دچار اختلال کند. امواج وای فای در دسته بندی میدان های الکترومغناطیسی ماکروویو قرار دارد و ممکن است کودکان بیش از بزرگسالان در میزان بیشتری از این تشعشات را جذب کنند. آنچه نگران کننده است، اینکه خانم های باردار باید از قرار گرفتن در معرض تشعشات ماکروویو دوری کنند.

قهوه با شیر بخورید چاق می شوید

یک پاکت شکر ۱۱ کالری و شیر ۹ کالری انرژی دارد. با افزودن شیر و شکر به یک فنجان قهوه در حقیقت روزانه ۶۹ کالری انرژی اضافه وارد بدن می شود.افرادی که به همین روش چای می نوشند واحد کالری اضافه آنها در روز ۴۳ است اما در هر دوحالت کالری اضافی که توسط افزودن شیر و شکر به نوشیدنی وارد بدن می شود را نمی توان نادیده گرفت. کافئین به عنوان افزایش دهنده وزن شناخته شده است و اثر منفی روی سطح قند خون دارد.

خرما باعث کاهش فشارخون می شود

خرما غنی از پتاسیم است و مواد معدنی اش باعث کاهش فشار خون می شود.یک خرمای شامل حدود ۱۶۷ میلی گرم پتاسیم است که نسبت به سایر میوه نسبتا بالا است. عدم مصرف پتاسیم کافی نیز می تواند منجر به سنگ کلیه شود و فیبر همچنین سطح قند خون را تثبیت می کند. اثرات سدیم در رژیم غذاییتان را متعادل می کند و این باعث کاهش فشار خون می شود. منیزیم این میوه عضلات قلب و عروق خونی شما را آرام می کند،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت