بسته سلامت

این دو خوراکی را باهم نخورید!

تن ماهی به همراه تخم مرغ به هیچ وجه ترکیب مناسبی نیست! مصرف لبنیات، تخم مرغ و گوشت با همدیگر به شدت منع شده است و نباید این ها را به صورت را با هم مصرف کرد.بعضی غذاها وقتی با هم ترکیب شوند، خاصیت یکدیگر را خنثی می‌کنند و اگر مصرف این غذاها را ادامه دهیم دچار کمبود املاح و ویتامین‌های لازم می‌شویم. مصرف بعضی از غذاها مثل ماهی و تخم مرغ در معده تولید عفونت و کرم می‌کند.‌‌‌‌‌‌‌

میوه به تنظیم کننده انقباض عروقی

میوه «به» حاوی پتاسیم است که این پتاسیم موجود در «به» موجب شل کردن عروق و تنظیم انقباض عروقی می‌شود و از این طریق به جریان بهتر خون در رگ‌ها کمک می‌کند و سبب تنظیم فشارخون می‌شود. کی دیگر از خواص «به» تنظیم و بهبود سطوح چربی‌های خونی است و با بهبود سطح چربی خون، میوه «به» می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی همانند سکته و نارسایی احتقانی قلب جلوگیری کند.

گیاه شنبلیلیه کاهنده چربی خون

شنبلیله؛ یک گیاه دارویی است که در بسیاری از کشورها به صورت خشک، برگ تازه، ادویه استفاده می‌شود. شنبلیله می‌تواند به عنوان درمان کمکی برای بیماران مبتلا به دیابت نوع دو استفاده شود. شنبلیله می‌تواند به طور موثر به عنوان کاهنده چربی خون مخصوصاً برای بیماران مبتلا به دیابت نوع دو استفاده شود. با این حال، این محققان معتقدند که مطالعات با کیفیت بالای بیشتری برای اثبات اثربخشی بالینی این گیاه مورد نیاز است.

خواص یک لیوان آب هویج

تقویت بینایی: این یکی از مهمترین خواص آب هویج است زیرا بتا کاروتن، لوتئین همگی جلوی کاهش دید در اثر پیری را می‌گیرند. آب هویچ یک عامل ضد سرطان است. ماده کاروتنوید خطر سرطان به ویژه خطر سرطان مثانه، روده را کاهش می‌دهد. آب هویج حاوی موادی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند. در مقابل خطر رادیکال‌های آزاد، عفونت، باکتری‌های زیانبار و حمله‌های ویروسی بدن را محافظت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت