بسته سلامت

خوردن سردی ممنوع

مصرف غذاهای سرد مثل ماست و ترشی در افراد سرد مزاج موجب ابتلا به بیماری‌هایی نظیر درد استخوان‌ها یا ضعف و بی‌حالی می‌شود. کسانی که بدنی با طبع سرد دارند بهتر است مراقب خورد و خوراک خود باشند، دقت به خواص سردی و گرمی غذا یکی از مسائل مهمی است که باعث ادامه بهتر زندگی می‌شود. در صورت مصرف بیش از اندازه غذاهای گرم مثل شکلات، عسل و خرما بدن دچار التهاب و گر گرفتگی می‌شود.

چاشنی های غذایی که پادزهرسرطان

زنجبیل به دلیل مواد ترکیبی امیدبخش‌ترین گزینه برای درمان بیماری‌های سرطانی است.چای سبزسرشار از مواد پلی فنول است که نوشیدن آن به پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان کمک می‌کند و باعث نابودی سلول‌های سرطانی و تومورهای موجود در بدن می‌شود. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین است که باعث تقویت سلول‌های بدن در برابر سرطان می‌شود. زردچوبه معروف ترین ادویه ضد سرطانی است.

چرا هوای سرد برای بدن مفید است؟

سرمای هوا به فرآیند فکر کردن انسان کمک می‌کند. زمانی که دمای اتاق خنک‌تر باشد، افراد عملکرد ذهنی بهتری نسبت به زمانی که اتاق گرم باشد، دارند. زمانی که افراد در معرض سرما قرار می‌گیرند، سطح چربی‌های قهوه‌ای افزایش می‌یابد و این موضوع برای سلامت بدن مفید است. هوای سرد تورم در مفاصل انسان را کاهش می‌دهد، زیرا هوای سرد مانند یک کمپرس یخ طبیعی عمل کرده و باعث کاهش التهاب می‌شود.

ماسک هویج برای رشد موی سر

ماسک هویج یکی از راهکار‌های ارزان قیمت خانگی برای حفاظت و تقویت موی سر محسوب می‌شود. هویج یک درمان خانگی طبیعی و ارزان قیمت برای موی سر است. این دو ویتامین باعث تحریک رشد موی سر شده و با افزایش خون رسانی به پوست سر، مانع از ریزش آن‌ها می‌شوند. زنانی که مو‌های کوتاه دارند و مشتاق رشد سریع آن‌ها هستند بهتر است مصرف هویج افزایش دهنده و حفاظت از موی سر محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت