بسته سلامت

علت چرب شدن موی سر چیست؟

لمس مکرر موهای سر میزان چربی سطح پوست را افزایش می‌دهد. شانه کردن زیاد موی سر باعث تحریک غدد سبابه می‌شود. در نتیجه این غدد از فعالیت طبیعی خود خارج شده و چربی زیادی را تولید می‌کنند.. مصرف شامپو اشتباه منجر به آسیب رسیدن به تومورهای پوستی شما می‌شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست شما چرب است، مستعد ابتلا به چربی موی سر هستید. کثیف سر هم موجب چرب شدن می شود.

کشمش سر شار از مواد مغذی برای ذهن

کشمش سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است که برای باز کردن ذهن انسان‌ها و افزایش تمرکز توصیه می‌شود، گفتنی است که کلسیم موجود در کشمش به تقویت استخوان‌ها و سلامت آن‌ها کمک زیادی می‌کند؛ حتی اگر در منزل خود کشمش ندارید به مغازه بروید و آن را تهیه کنید تا ا مصرفش همواره سلامت ایمنی بدنتان حفظ شود.کشمش به انواع مویز، زرد، آفتابی و سبز تقسیم بندی می‌شود که هر کدام خواص جداگانه خود را دارد.

کاهش فشار خون با کیوی

کیوی دارای ویتامین سی خوبی است. مصرف روزانه کیوی می‌تواند فشار خون را در افرادی که سطح فشار خون آنها کمی بالا است را کاهش دهد. محققان اثرات سیب و کیوی را در افرادی که فشارخون کمی بالا دارند مقایسه کرده اند. آنها دریافتند که خوردن سه کیوی در روز به مدت هشت هفته در مقایسه با خوردن یک سیب در روز به مدت مشابه، منجر به کاهش قابل توجه تری در سیستولیک و دیاستولیک فشار خون می‌شود.

آموزش ماساژ تقویت ابروها

انگشتان خود را روی پیشانی و روبروی هم قرار دهید. سپس خیلی آرام انگشتان خود را از هم جدا کنید تا پوست پیشانی از هم باز شود. برای این کار از تمام سطح انگشتان استفاده نمایید و با فشار به شکل دورانی ماهیچه های پیشانی را ماساژ دهید. حرکات خود را از بالای پیشانی و در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید. دو انگشت خود را میان دو ابرو و روی خطی که از بینی می گذرد آهسته فشار دهید . تا انرژی بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

نسرین کاری – روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور به

بیشتر

میرکلانی – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی برای اولین

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت