بسته سلامت

خداحافظی با جوش سرسیاه

بهترین راه برای خداحافظی با جوش‌های سرسیاه و لک‌های صورت این است که لایه‌برداری خود را با ماسک صورت خاتمه دهید برخی از مواد فعال نسبت به بقیه، تاثیر بهتری بر پوست شما دارند. اگر پوستی چرب یا مختلط دارید، می‌توانید روی ماسک خاک رس حساب ویژه باز کنید. این محصول کاملاً طبیعی، پوست شما را تصفیه کرده و نواقص آن را از بین می‌برد. البته خاک رس همچنین به مات شدن پوست شما کمک می‌کند،

خواص درمانی سیاه دانه

تحقیقات نشان داده است مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در سیاه دانه در درمان دیابت، سل، بیماری‌های قلبی و عروقی، کم خونی و میگرن مفید است. اسید‌های چرب ضروری فراوان موجود در سیاه دانه آن را به نوعی مواد غذایی ضد سرطان تبدیل کرده که در حفظ سلامت پوست و مو نیز مفید است.سیاه دانه آهن و پتاسیم فراوانی دارد و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث رفع مسمومیت خونی و یبوست می‌شود.

خطر مصرف بیش از حد میوه

میوه یک ماشه کلاسیک برای ابتلا به نفخ است. میوه‌ها غنی از یک نوع قند به نام فروکتوز هستند که متاسفانه بسیاری از ما قادر به جذب و هضم موثر مقادیر زیادی از فروکتوز نیستیم. محققان بر این باورند که ۴۰ درصد از مردم از یک بیماری به نام سوء جذب فروکتوز در روده کوچک رنج می‌برند. که با علائمی مانند ایجاد گاز و نفخ در دستگاه گوارش همراه است. دریافت فروکتوز بیش از حد با واکنش‌های التهابی در بدن نیز همراه است.

افزایش سیستم ایمنی بدن

سیر خام حاوی آلین است که پاسخ گلبول های سفیدخون را برای مقابله با سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش می دهد. پیاز حاوی انواعی از موادمغذی است که سیستم ایمنی را تقویت می کند. به علاوه یک آنتی اکسیدان قوی بنام کوئرستین دارد که خاصیت ضدویروسی و تنظیم کنندگی هیستامین را داراست. زنجبیل دارای ترکیبات ضدباکتریایی،و ضدالتهابی است که آب ریزش بینی را هدف قرار می دهد و سیستم ایمنی را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت