بسته سلامت

رقیق شدن خون با شیره انگور

شیره انگور به دلیل داشتن ماده ی معدنی پتاسیم سبب رقیق شدن خون و جلوگیری از حمله قلبی شده و به پیشگیری از بیماری هایی مانند آمبولی و رگ های واریسی کمک می کند.شیره انگور حاوی آهن و ویتامین B12 است که نقش مؤثری را در خون سازی با افزایش سطح گلبول قرمز در بدن دارند به همین خاطر مصرف یک الی دو قاشق غذاخوری شیره انگور یک سوم از نیاز روزانه بدن به آهن را تأمین می کند

مصرف بیش از حد کافئین

کافئین، یک محرک بسیار قوی برای فعالیت بدن است. اگر مقدار کافئین که فرد مصرف می کند، بیش از حد مورد نیاز باشد، در کوتاه مدت باعث ایجاد لرزش هایی در بدن می شود.کافئین، به نحوی مانند هورمون های اپی نفرین و نور اپی نفرین عمل می کند، و باعث افزایش جریان خون و در نتیجه فعالیت بدن می شود. مصرف بیش از حد کافئین، ممکن است مشکلاتی مانند تپش قلب، افزایش فشار خون و بیماری شود.

گیاه خواران بخوانند!

افراد گیاه خوار یا کسانی که سبزیجات زیاد مصرف می‌کنند اصولا وضعیت عضلات آن‌ها خوب نبوده و افت شدید پروتئینی و عضلاتی در همه بدن به خصوص پاها، ناحیه نیم تنه، صورت، افتادگی بازوها، شل شدن شکم و … پیدا خواهند کرد؛ چرا که با مصرف زیاد سبزیجات عضله خود را می‌سوزانند و پروتئینشان را کاهش می‌دهند و همین عامل باعث می‌شود تا عضلات نابود شوند.
ممکن است دچار ضعف و کاهش انرژی شوند.

قبل و بعد از خواب صورت خود را بشویید

شستشوی صورت در هنگام شب مهمترین کاری‌ است که می‌توان برای سلامت پوست انجام داد. از بین بردن آلودگی‌ها و آرایش از سطح پوست اجازه می‌دهد تا پوست دوباره احیا شود. همین کار از ایجاد جوش نیز تا حدی جلوگیری می‌کند.در طول شب، تماس موها را با صورتتان به حداقل برسانید و به عبارتی صورت خود را از چربی موها دور نگه دارید. پیچیدن موها در یک روسری ابریشمی بهترین راه برای حفاظت از پوست و موی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت