بسته سلامت

تی تک را بشناسید

استعلام اصالت محصولات غذایی،آرایشی و بهداشتی و داروها از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲یا اپلیکیشن های سامانه سلامت تی تک (موجود در سایت ttac.ir یا بازاروگوگل استور) انجام می شود سامانه تی تک اطلاعاتی مانند کشور سازنده ، تاریخ تولید و انقضا محصولات سلامت محور را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. کمیته مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی.

چکاپ مرتب برای سلامتی

زندگی غلط، مشکلات ژنتیکی و کمبود خواب، همگی عاملی برای مشکلات سلامتی بدن می باشند و مشکلات خفیف تا شدید را در بر می گیرند. چکاپ کامل بدن، شامل تست هایی برای دیابت، میزان سطح کلسترول، فشار خون و بیماری قلبی است که می تواند به افزایش طول عمر افراد کمک کند. چکاپ های مرتب و عمومی بدن تشخیص زودرس بیماری و در نتیجه درمان سریعتر و بهتر آن را فراهم می سازد.

بیرون آوردن اجسام از گوش

از داخل کردن هر ابزار دیگری مثل گوش پاک کن به داخل گوش خودداری کنید. در صورت امکان جسم را از گوش خارج کنید. اگر جسم به طور واضح و شفاف قابل رویت است، سعی کنید به شکل کاملاً ملایم نوک آن را بگیرید و با چیزی شبیه به موچین ، به آرامی آن را بیرون بیاورید. از نیروی گرانشی زمین استفاده کنید و سر خود راخم کنید. به شکل کاملاً ملایم آن را بگیرید و با چیزی شبیه به موچین، به آرامی آن را بیرون بیاورید.

ورزش هایی برای افتادگی پلک

برای برطرف نمودن سنگینی پلک ورزش های چشمی انجام دهید. ورزش چشم به برطرف کردن پف چشم که می تواند باعث سنگینی پلک و فشار به عضلات پلک میشود کمک می کند. دستتان را روبروی چشم ها قرار دهید. روی انگشت اشاره تمرکز کنید و آن را به آرامی به بینی تان نزدیک کنید. نباید چشم از این انگشت بردارید. سپس بدون حرکت دادن نگاهتان، انگشت تان را به آرامی عقب ببرید. این کار را ۲۵ مرتبه تکرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت