بسته سلامت

استفاده از عسل برای عفونت دندان

عسل یک معجعون بسیار مفید برای درد و عفونت دندان است. هر بار که از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب گرم آماده کنید. ۲ قاشق غذاخوری عسل و پودر دارچین را در آب گرم بریزید،مخلوط کنید و سپس استفاده کنید.احتیاط: اگر از عسل برای درمان عفونت دندان استفاده می کنید، باید به طور مداوم به کار خود ادامه دهید تا کارآیی بالایی داشته باشد. و به یاد داشته باشید که بعد از استفاده از این مخلوط با آب گرم دهان را بشویید .

فاصله دز دوم و سوم هنوز قطعی نیست

به نظر می‌رسد فاصله‌های اعلام شده بین تزریق دو دز اول و دوم واکسن تقریبا مشخص است و در آینده تغییر چشم‌گیری نخواهد کرد، اما در مورد فاصله دز بیشتر یا سوم با دز دوم، هنوز به صورت قطعی مشخص نشده و به بررسی بیشتری نیاز دارد.فاصله بین دو دز واکسن فایزر ۲۱ تا ۲۸ روز است که به طور مثال در انگلستان این فاصله به ۳ ماه تبدیل شد. فاصله بین دو دز اول و دوم توسط شرکت‌های سازنده واکسن پیشنهاد می‌شود.

گزنه دفع کننده سموم بدن

برگ‌های گزنه بسیار مفید است. آن‌ها دارای فوایدی بسیاری هستند که بدن و خون شما را پاکسازی می‌کنند و سموم بدن شما را دفع می کنند دمنوش گزنه برای افرادی که با مشکل احتباس آب روبرو هستند، بسیار خوب است. دمنوش گزنه به تعادل سدیم اضافی در بدن کمک می‌کند. دمنوش گزنه برای تقویت متابولیسم و ایمنی بدن عالی است. ویژگی محرک گزنه سبب می‌شود که برای درمان انواع التهابات مؤثر باشد.

شرط اساسی درمان بیماری قارچ سیاه

شرط اساسی درمان بیماری قارچ سیاه این است که بیمار به محض مشاهده کوچکترین علائم این بیماری یا حتی شک نسبت به این بیماری به پزشک مراجعه کند تا تحت معالجه قرار گیرد.در صورت مراجعه دیرهنگام، سینوس های بیمار گرفته و حفره چشم درگیر می شود و حتی درگیری مغزی ایجاد شده و علی رغم کارهای درمانی و جراحی توسط متخصصان چشم، گوش و حلق، باز هم احتمال مرگ و میر خیلی بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت