بسته سلامت

تداخل سرکه سیب با داروها

سرکه سیب از آنجا که اسیدی است، به راحتی با برخی از داروها از جمله ملین‌ها و دیورتیک‌ها واکنش نشان می‌دهد.سرکه سیب می‌تواند تأثیر مستقیمی بر سطح انسولین و قند خون داشته باشد. مصرف آن همراه با فشار خون و داروهای دیابت باعث آسیب می‌شود. با این حال ، برای دستیابی به نتایج بیشتر ، مطالعات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. اگر از هر دارویی استفاده می‌کنید قبل از مصرف سرکه سیب با پزشک خود مشورت کنید.

درمان کرم های گوارشی با روغن یاس

هرگز نباید روغن یاس بنفش را به دلیل ماهیت بسیار غلیظ آن از طریق خوراکی مصرف کنید. درعوض، برای به دست آوردن این مزایای سلامتی، آب این گل را تهیه کنید. نگران نباشید، چند گل یاس تازه را با آب گرم مخلوط کنید، سپس محلول را صاف کرده و پس از خنک شدن ، با یخ بنوشید. برای کاهش تب، ۲ قطره روغن یاس بنفش را روی یک پارچه گرم و مرطوب بمالید و مستقیماً روی پیشانی قرار دهید.

درمان شوره سر

شوره سر می‌تواند از نظر ظاهری ناراحت کننده باشد اما خارش آن هم می‌تواند کلافه‌تان کند. این قارچ در پوست سر همه‌ی افراد زندگی می‌کند اما در افرادی که مستعد شوره هستند، شامپوهای ضد شوره‌ای که در داروخانه‌ها فروخته می‌شوند. این شامپوها حاوی سلنیوم هستند که به کنترل قارچ‌ها کمک می‌کنند. اگر این شامپوها موثر نبودند، پزشک متخصص پوست و مو ممکن است شامپوی قوی‌تری را تجویز کند.

مضرات احتمالی ناشی از مصرف انبه

افرادی که به شیره گیاهان آلرژی دارند ممکن است واکنش‌های مشابهی به مصرف انبه نشان دهند. مصرف بیش از حد پتاسیم برای افرادی که کلیه‌هایشان عملکرد درستی ندارد، می‌تواند مضر باشد. در صورتی که کلیه‌های شما قادر به دفع پتاسیم مازاد در خون نباشد، این امر می‌تواند کشنده باشد.آنچه برای پیشگیری از بیماری‌ها حائز اهمیت می‌باشد پیروی از یک برنامه غذایی کامل و داشتن الگوی مصرف همه جانبه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت