بسته سلامت

اقامتگاه بوم‌گردی ستاره کویر حلوان

پس از کویر‌گردی پرهیجان در کویر حلوان که خستگی خاص خودش را دارید، خوابیدن در رخت‌خوابی گرم و نرم واقعا می‌چسبد! بهترین جا برای داشتن چنین تجربه‌ی لذت‌بخشی نزدیک کویر حلوان، اقامتگاه بوم گردی ستاره کویر حلوان است که با حوض آبی و چراغانی زیبایش، زیبایی‌اش دست کمی از کویر ندارد. سوای موقعیت مناسب اقامتگاه، معماری چشم‌نواز این اقامتگاه و امکانات مناسبش هم از دلایل دیگری است که گردشگران این مکان را انتخاب می‌کنند. مجموعه‌ی اقامتگاه بوم گردی ستاره کویر حلوان ۶ اتاق دارد که این اتاق‌ها دور تا دور حیاط بزرگ با‌صفایی قرار گرفته‌اند.

بهبودیافتگان کرونا واکسن بزنند

آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی تواند به تنهایی ایمنی لازم را ایجاد کند. تحقیقات نشان می دهد که ابتلای قبلی به ویروس کرونا و بهبودی از آن به تنهایی سطح بالایی از آنتی بادی ها علیه ویروس یا پاسخ قوی پس از تنها یک دوز واکسن دو دوز را تضمین نمی کند.نمونه های خون افراد بهبود یافته که دو ماه پس از دوز دوم واکسن جمع آوری شد، نشان داد که پاسخ آنتی بادی حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.

قرقره آب نمک در مقابله با کرونا

هر چند تعیین میزان دقیق اثربخشی محلول آب و نمک در کنترل کرونا، نیازمند تحقیقات است، اما به نظر می رسد شست و شوی منظم گلو و درون بینی با این محلول، راحت ترین و یکی از مفیدترین راه ها برای جلوگیری از ابتلا به نوع شدید کروناست.برای تهیه محلول مناسب، باید ۹ گرم نمک در یک لیتر آب محلول شود و روزانه غرغره شود و درون حفره های بینی به گونه ای شست و شو داده شود که آب وارد مجرای گلو گردد.

عوامل محیطی در رشد قدی کودک

عواملی مانند تغذیه، خواب و استراحت، آب و هوا، ارتفاع، وضعیت اجتماعی و اقتصادی، فعالیت بدنی و در میزان رشد قدی کودک موثر است. تغذیه صحیح در دوره پس از تولد، مواد و انرژی لازم را برای فرایند رشد تامین می کند.. در افرادی که در سنین رشد، حتی به صورت مقطعی دچار سوء تغذیه شوند آثار منفی در نمو آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد.خواب و استراحت کافی عامل مهم دیگری است که در فرایند رشد مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت