بسته سلامت

تا اطلاع ثانوی سرماخوردگی نداریم!

عضو انجمن علمی تغذیه کودکان گفت: علائمی مانند «عطسه» و «کیپ شدن بینی» و «گرفتگی صدا» و «سرفه» در کنار گوشه‌گیری و کم‌اشتهایی، بیماری کرونا در کودکان را اثبات می‌کند.کلانتری افزود: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که کودکان به بیماری کرونا مبتلا نمی‌شوند، در حالی که ویروس کرونا می‌تواند تمام گروه‌های سنی [نوزاد یک روزه تا سالمند] را مورد آسیب جدی قرار دهد. بسیاری از مطالب موجود در فضای مجازی غیر واقع است.

هندوانه منبع عالی آبرسان برای بدن

هنداونه یک منبع عالی آبرسانی برای بدن است و جای تعجب نیست که یکی از بهترین خوراکی ها آب دار و مرطوب کننده برای بدن است. فواید هندوانه: تقویت سیستم ایمنی بدن، از فعالیت دستگاه گوارش حمایت می کند، تقویت سلامتی قلب و عروق، پشتیبانی از عملکرد کلیه، افزایش طراوت پوست، محافظت از پوست در برابر نور خورشید و عوامل خارجی، از پوست در برابر چین و چروک محافظت می کند و کمک به بهبود زخم

کلسترول خونتان را تست کنید

یک آزمایش خون ساده می‌تواند میزان کلسترول خونتان را مشخص نماید. افراد سالم باید هر چهار تا شش سال، سطح کلسترول خون خود را چک کنند و افرادی که دچار عوارضی چون دیابت یا چاقی هستند باید مکررتر آزمایش خون بدهند.بچه‌هایی که پدر یا مادرشان سابقه‌ی کلسترول بالا دارند باید خیلی زودتر یعنی بین دو تا ده سالگی، چکاپ را شروع کنند. افراد که ریسک فاکتوری ندارند باید از ۱۷ تا ۲۰ سالگی، این چکاپ را شروع کرد.

تکنیک‌های تنفسی را امتحان کنید

تکنیک‌های تنفسی آرام‌بخش یکی از درمان‌های مؤثر برای تسکین سردرد به‌ویژه سردردهایی ناشی از استرس محسوب می‌شود. در یک اتاق آرام بنشینید و یا دراز بکشید. با ۵ ثانیه دم و سپس به مدت ۵ ثانیه دیگر بازدم انجام دهید. این عمل را تکرار کنید. روی تنفس و همچنین حس آرامشی که به تدریج با تنفس آرام و منظم حاصل می‌شود تمرکز کنید. خواهید دید که همین تکنیک تنفسی ساده تأثیر شگفت‌انگیزی در بهبود حالتان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت