بسته سلامت

تمریناتی برای مدیریت خشم

روش های مختلفی برای تحرک بدن هنگام تجربه خشم وجود دارند.برخی افراد ترجیح دهند خشم خود را با انجام حرکات سریع و انفجاری، مانند بوکس و تمرینات چرخشی کاهش دهند. دیگران ممکن است ترجیح دهند ریتم تنفس خود را آرام کرده و ضربان قلبشان را با تمرینات ذهن-بدن، مانند یوگا، تای چی یا مدیتیشن کاهش دهند.برخی نیز ترکیبی از این دو، مانند پیاده روی در مسیرهای ناهموار طبیعت را ترجیح دهند.

با فواید باورنکردنی کاهو

کاهو سرشار از ویتامین B است . این ویتامین در سلامت قلب و عروق نقش مهمی دارد. یکی از خواص کاهو این است که تأثیر بسیاری در مهار انواع سرطان، به خصوص سرطان سینه دارد. استفاده منظم از کاهو خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. در سبزیجات، مواد مختلفی نظیر پتاسیم، فولات یا B9 و آنتی اکسیدان های گوناگون وجود دارد که به بدن برای به دست آوردن توانایی های عصبی کمک می کند.

پیاده روی را تند انجام دهی

افراد مبتلا به اختلال بیخوابی می‌توانند آسیب‌های سلامتی ناشی از کم خوابی را با هر روز پیاده روی سریع، برطرف کنند.اما تحقیقات نشان داد که فعالیت نسبتاً متوسط برای از بین بردن مضرات بی خوابی مفید است.به گفته محققان، اگر شرکت کنندگان ۱۵۰ دقیقه ورزش با شدت متوسط در هفته را که سازمان جهانی بهداشت توصیه می‌کند (معادل ۲۰ دقیقه پیاده روی سریع در روز)، برآورده کنند، اثرات مخرب کم خوابی جبران می‌شود.

پیشگیری و درمان با ماساژ

ماساژ اندام‌های مستعد چاقی به‌منظور درمان چاقی موضعی یکی از تکنیک‌های موثر است که امروزه توسط بسیاری از درمانگران به‌عنوان یک درمان مکمل در کنار دیگر شیوه‌های درمانی به بیماران تجویز می‌شود. با کمک تکنیک های ماساژ لاغری درمانگر با افزایش حرارت موضعی در عضو موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز عضو مورد نظر شده و به این ترتیب موجب تسریع روند لاغری عضو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت