بسته سلامت

زردی چشم و مشکل کبدی

چشم زرد نشانه‌ای است از اینکه کبد خیلی خوب عمل نمی‌کند و احتمالاً مشخص‌ترین نشانه بیماری کبدی است. ماده‌ای زرد رنگ به نام بیلی‌روبین معمولاً توسط کبد تجزیه می‌شود بنابراین می‌توان آن را از بدن خارج کرد، اما هنگامی که کبد مشکل دارد باعث تجمع بیلی‌روبین می‌شود و منجر به زردی سفیدی چشم و پوست می‌شود.. زردی می‌تواند به دلیل تعدادی از مسائل سلامتی، از جمله عفونت ویروسی باشد.

فواید آلبالو برای سرماخوردگی

آلبالو فواید دارویی و درمانی هم دارد آلبالو خشک و تازه برای بدن آلبالو حاوی مقادیر بالای ویتامین سی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، آنفلونزا و سرفه مفید است.علاوه بر این آلبالو با جذب بیشتر آهن، مقاومت بدن در برابر عفونتها و بیماری های ویروسی را افزایش می دهد.
همچنین آنتوسیانین ها و کورستین موجود در آلبالو به کاهش علایم آسم کمک می کند.

عسل را با آب گرم مخلوط نکنید

عسل را نباید در آب گرم جوشاند زیرا برای سلامتی مضر است. به طور مثال به منظور کاهش وزن با عسل ، مردم اغلب عسل را با آب گرم مخلوط می کنند ومی نوشند که این کار اشتباه است زیرا سطح هیدروکسی متیل فورفورال را در بدن افزایش می دهد که منجر به افزایش سطح سموم در بدن می شود. به گزارش تیتر برتر، بنابراین هرگز عسل را با آب گرم یا آب جوش مخلوط نکنید. ترکیب عسل با روغن حیوانی نیز برای سلامتی مضر است.

صبحانه باید متنوع باشد

بیشتر افراد معمولا در وعده های ناهار و شام، تنوع ایجاد می کنند، اما وعده صبحانه به یک شکل باقی می ماند. این در حالی است که یک صبحانه کامل باید شامل پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا ۳ باشد.صرف نظر کردن از صبحانه، ارتباط زیادی با اشتها دارد. خوردن صبحانه باعث کاهش تدریجی قند خون می شود و این مسأله فرد را بیشتر به سمت ریزه خواری و چاق شدن می کشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت